آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان ستاره های نیمه شب از نگار فرزین دانلود رایگان

رمان ستاره های نیمه شب از نگار فرزین با لینک مستقیم

دانلود رمان ستاره های نیمه شب از نگار فرزین کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۲۷۰

خلاصه رمان : مهتاب دختر خود ساخته ای که با مادر و برادر معلولش زندگی می کنه. دل به آرین، وارث هولدینگ بزرگ بازیار می دهد. ولی قرار نیست همه چیز آسان پیش برود آن هم وقتی که پسر عموی سمج مهتاب با ادعای عاشقی پا به میدان می گذارد.

قسمتی از داستان رمان ستاره های نیمه شب

دستی داخل موهای تازه کوتاه شده اش کشید. از مدل موهایش و آن تکه های هایلایت نارنجی لا به لای موهایش خوشش می آمد. در کل عاشق رنگ بود. دوست داشت همه چیزش رنگی، رنگی باشد. رنگ ها کودک درونش را به شوق می آورد. به خاطر عشقش به رنگ بود که به سمت نقاشی رفت،

هر چند هیچ وقت نتوانست یک نقاشی واقعی بکشد ولی چندان برایش مهم نبود همین که پشت بوم می نشست و خودش را مهمان رنگ ها می کرد، کافی بود. لبخند پهنی به خودش در آینه زد و زیر لب گفت: خوشم میاد ازت. همین جوری بمون. و از سالن خارج شد و پا به درون حیاط سر سبز و بزرگ ویلای خاله گذاشت.

باد سرد پاییزی که به صورتش خورد لرزش گرفت. دست هایش را دور بدنش حلقه کرد و به آسمان صاف و پرستاره بالای سرش نگاه کرد و ذهنش را آزاد گذاشت تا به هرجایی که می خواهد برود. این کاری بود که همیشه برای رهایی از فشارهای کوچک و بزرگ زندگی انجام می داد.

صدای زنگ موبایلش او را از عالم خلسه بیرون آورد. زیر لب فحشی داد و موبایلش را از داخل جیب شلوارش بیرون کشید. با دیدن اسم سپهر لبخندی زد و آیکون سبز تماس را لمس کرد. سپهر پسر عمه هدیه بود. وقتی که فقط چهار سال داشت پدر، مادر و خواهر چند ماه اش را در یک تصادف وحشتناک از دست داده بود.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: ستاره های نیمه شب
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: نگار فرزین
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۲۷۰
  • حجم: ۴/۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
https://www.ayrel.ir/?p=1792
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.