آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان ستاره دنباله دار از لیانا دیاکو دانلود رایگان

رمان ستاره دنباله دار از لیانا دیاکو با لینک مستقیم

دانلود رمان ستاره دنباله دار از لیانا دیاکو کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، مافیایی، انتقامی

تعداد صفحات : ۱۳۶

خلاصه رمان : یکی از قلچماقایی که همراه فرانسواست چند دقیقه ای با آیپدش ور میره وبعد صفحه رو جلوی رئیسش میگیره که کاپشن بادی بزرگش باعث شده سرش برای تنش کوچیک به نظر برسه. فرانسوا آیپد رو میگیره و بعد از اینکه نگاه دقیقی بهش میندازه میاد به طرف من و صفحه ای که گزارش انتقال پول داخلش هست رو به من هم نشون میده. شماره ی حساب و مبلغ درسته. با اینحال باز به جرجیو نگاهی میندازم تا تاییدش رو بگیرم. سرش رو از روی آیپد بلند میکنه و میگه:”مبلغ به حسابمون اومده. مشکلی نیست.”

قسمتی از داستان رمان ستاره دنباله دار

سینی صبحانه ی پر و پیمون رو با یک دست نگه می دارم و با دست دیگه بدون در زدن دستگیره و می چرخونم و وارد اتاق دخترم میشم، اتاقی که دکوراسیونش چند ماه پیش با سلیقه ی خودش عوض شده و نشون دهنده ی شخصیت عمیق و آروم و درونگراشه.

روی یکی از دیوارها طرح آبشاری که به دریاچه ای پهناور میریزه نقاشی شده و روی دیوار دیگه عکسی از درختی با تنه ی پهن و شاخه هایی سرسبز. پرده ی حریر زرد رنگی که دور تختش آویزونه کنار میزنم و وقتی میبینم تختش خالیه یک لحظه قلبم وای میسه که ناگهان صداشو از پشت سرم میشنوم . ” دد ؟ ”

یک ضرب برمیگردم و میبینم که تو چادری که گوشه ی اتاقشه دو زانو نشسته و با چشمای درشت مشکی رنگش داره با تردید بهم نگاه میکنه. یه لباس خواب زرد بلند با یه خرس بامزه وسطش پوشیده، موهای نارنجی خوش رنگش از جایی کنار گوش چپش تا انتها تراشیده شده اما از سمت راست تا کمرش اومده.

خشم نفسم رو میبره و پره ی بینیم رو گشاد میکنه اما میدونم که باید به خاطر ارورا مخفیش کنم. سینی رو روی میز کنار تختش میذارم و میرم به طرفش. نزدیکش که میشم با خجالت چشماشو ازم میگیره اما بی توجه خم میشم، دست میندازم زیر شونه هاش و محکم میکشمش کنارم.‌‌‌…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: ستاره دنباله دار
  • ژانر: عاشقانه، انتقامی، مافیایی
  • نویسنده: لیانا دیاکو
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۳۶
  • حجم: ۱/۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1684
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.