آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان به تو عاشقانه باختم از آذر اول دانلود رایگان

رمان به تو عاشقانه باختم از آذر اول با لینک مستقیم

دانلود رمان به تو عاشقانه باختم از آذر اول کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۳۱۰۸

خلاصه رمان : امیر حسین شریعت، مرد مذهبی و جدی… با مرام و اهل زورخونه! همه بهش می گن اقا سید! یه محل سر اسمش قسم می‌خورن! به خودش قول داده که دورِ عشق و عاشقی رو خط بکشه! قول داده فقط پشتِ زنی باشه که برای یه مدت همخونه شه! زنی که شوهر نداره و بارداره! شوهرش فوت کرده و بیوه‌ی حاملست! تو محل چو میوفته که زنِ شوهر مرده چطور حامله شده! آقاسید دل میده به دلِ مریم خانم… صیغش می‌کنه و… روایت یک زندگی واقعی.

قسمتی از داستان رمان به تو عاشقانه باختم

_سلام. صدای ظریف و آشنایی من را از افکار بهم ریخته ام بیرون میکشد. نگاهم را با تاخیر و تردید بالا میکشم. چادرش را برداشته انگار. از کی نمی دانم. مانتوی بلند رنگی و روسری بزرگی که صورتش را قاب گرفته از او زرین دیگری ساخته. -بفرمایید؟

جا می‌خورد انگار.خودش را اما نمیبازد.-اومدم ببینمت امیر حسین یه حرفایی هست باید بهت بگم، در مورد گذشته. ابروهایم بالا می پرد. امیر حسین!! جالب شد انگار. دختری که یک روز سید را اندازه ی خودش ندید حالا سراغ امیر حسین آمده!

-شما هر چی می خواستی بگی رو همون موقع گفتی حرفی نمونده خانم. نگاهش نمیکنم.خیلی سال است دلم را پس گرفته ام. -تصمیمم و گرفتم می خوام جدا شم. زبان روی لبم میکشم. هر چه می‌گردم حسی در خودم پیدا نمی کنم. -زندگی شما ربطی به من نداره…

ببخشید من باید برم… -نتونستی ببخشی.. نه؟جوابش را نمی دهم. زرین برای من تمام شده. خیلی وقت است تمام شده. پشت فرمان می‌نشینم و راه می‌افتم.خبر به مادر نمیدهم. می ترسم هول کند وقتی هنوز خودم چیزی نمیدانم. صمدی جلو می آید و سلام می کند…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: به تو عاشقانه باختم
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: آذر اول
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۳۱۰۸
  • حجم: ۸ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
28,000 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://www.ayrel.ir/?p=2710
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.