آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان نامه ای به یک مرده از مریم میرمظفری دانلود رایگان

رمان نامه ای به یک مرده از مریم میرمظفری با لینک مستقیم

دانلود رمان نامه ای به یک مرده از مریم میرمظفری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۹۳۰

خلاصه رمان : بارها و بارها خوانده ایم که زندگی انسان‌ها و جانوران، مثل یک زنجیر، بهم وصل است! زندگی جانوران به واسطه‌ی شکار و خوراک و مِثل‌زایی؛ و انسان‌ها به واسطه‌ی عشق و عقل و همه‌ی نَدیدنی ها… هیچ‌کس نمی‌تواند بداند صبح که پای پیاده از خانه خارج می‌شود، تا شب که به خانه بازمی‌گردد، از کنار چندنفر گذشته؟ چند لبخند دیده؟ چندبار اخم کرده؟ و همه‌ این‌ها، همه‌ی زندگی‌ها، بهم مربوط‌ اند… حتی به واسطه‌ی یک لبخند!

قسمتی از داستان رمان نامه ای به یک مرده

مثل همیشه، شیک و موقر بنظر می رسید… سن و سالش نتونسته بود چیزی از جذابیت هاش رو کم کنه.. و این نظر اکثر کارمندهای خانم بود…! راهرو رو طی کرد و با قدم های محکم، وارد اتاقش شد. کت رو آویزون کرد و پشت میز نشست. پرونده هایی که منشی قبل از ورودش روی میز گذاشته بود رو

باز کرد و مشغول شد. همیشه همینطور بود… جدی و تاثیرگذار!… در کار با کسی شوخی نداشت و غیر از کار هم… کلا هیچ وقت با هیچ کس شوخی نداشت! بعد از دوساعت بی وقفه کار کردن، تقه ای به در خورد و متعاقباً صدای منشی اومد: مهندس؟ اجازه ورود داد. منشی با چای و بیسکویت های سبوس داری که

هر روز می خواست، به میزش نزدیک میشد: مهندس، آقای بخشی زاده گفتن برای مرخصی ساعتی شون باهاتون صحبت کردند از قبل و رفتن… محتویات سینی رو روی میز چید. مسئول بایگانی هم گفتن پرونده هایی که گفته بودید رو دادن به آقای کرمی، خیالتون راحت. سر تکون داد:

به کرمی بگو پایان ساعت اداری بیاد پیشم. به چای و بیسکویت اشاره زد، ممنون! منشی که رفت،تکیه داد به صندلی و چشم هاش رو بست… با ارفاق و خط زدن چندسالی، بیست و پنج سال بار زندگی رو یک تنه به دوش کشیده بود… و حالا، در شصت سالگی، دلش میخواست شونه هاش رو از این بار خالی کنه !

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: نامه ای به یک مرده
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مریم میرمظفری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۹۳۰
  • حجم: ۲/۹ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1617
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.