آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان تکه‌ هایی از یک کل منسجم از پونه مقیمی دانلود رایگان

رمان تکه‌ هایی از یک کل منسجم به پونه مقیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان تکه‌ هایی از یک کل منسجم از پونه مقیمی کامل رایگان

ژانر رمان : روانشناسی

تعداد صفحات : ۳۶۰

خلاصه رمان : شايد زندگي پيدا کردن بخش هايي از خودمان در تکه تکه هايي از يک کل منسجم است. پيدا کردني که به اندازه ي يک عمر طول مي کشد. و تکه هايي که همه جا حضور دارند و فقط کافي است ما در مسيرشان قرار بگيريم، آن وقت اگر هشيار باشیم، شايد بخش هايي از خودمان را ببينيم. بخش هايي از خودمان را در رابطه ها و در آدم هايي که تجربه مي کنيم….

قسمتی از داستان رمان تکه‌ هایی از یک کل منسجم

در موقعیت‌هایی که قرار می‌گیریم، در فیلم‌هایی که می‌بینیم، در تاریخی که مرور می‌کنیم و حتی در کوچه‌ای که هیچ عابری ندارد و باد درخت‌هایش را بدون حضورِ تماشاچیان نوازش می‌کند. شاید زندگی همین است. ما زندگی را نه به‌صورت یک کل که به‌صورت جزئیاتی روزمره می‌بینیم.

درواقع ما در «لحظه»ای از یک زمانِ اکنون همیشگی هستیم و شاید آن لحظه تمام همان چیزی است که «هدف» نام دارد؛ هدفی به نام زندگی کردن. برخورد کردن با تکه‌ای از زندگی و سپس پیدا کردن تکه‌ای ناهشیار از درونِ خودمان. شاید زندگی تلاشی برای منسجم‌شدن و پیدا کردن بخش‌های

بیشتری از خودمان است و در این تلاش مدام با اتفاقات زندگی مواجه می‌شویم. این کتاب تکه‌هایی از یک کل منسجم است. کلی که هنوز تکمیل‌نشده اما در مسیر پیدا شدن و بیرون آمدن از ابهام است. شاید این کتاب بتواند بخش‌هایی از درونِ شما را بیدار کند و به پیدا شدن بخش‌های گمشده‌تان کمک کند.

تصور كنيد در انتظار شروع یک اركستر نشسته ايد و اعضاي تشکيل دهنده ي اركستر هرکدام در جاي خود مستقر شده اند و آماده ي نواختن هستند. هنگامي که اعضاء شروع به نواختن مي کنند متوجه مي شويد،

هرکدام از اعضاء به تنهايي نقشی در اجرای این موسیقی دارند و از هماهنگي اعضاء، موسيقي كامل مي شود و ما آن را به صورت یک قطعه منسجم و دلنشين در ذهنمان پردازش مي کنيم و مي شنويم. ساختار اين كتاب شبيه همين گروه ارکستر است.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: تکه‌هایی از یک کل منسجم
  • ژانر: روانشناسی
  • نویسنده: پونه مقیمی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۶۰
  • حجم: ۱۰۲۱ کیلوبایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=843
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.