آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان به سبک من از مریم میرمظفری دانلود رایگان

رمان به سبک من از مریم میرمظفری با لینک مستقیم

دانلود رمان به سبک من از مریم میرمظفری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۱۷۹۸

خلاصه رمان : عالیه اعتباری دختری معمولی از یک خانواده معمولی بود.. تا اینکه مدرسه‌ش عوض میشه و زنجیره‌ی زندگیش با پاره شدن زنجیر یک دوچرخه، از نظم خارج میشه… دوچرخه‌ای که برای علیرضا امجد بود! عشقِ عالیه چهارده ساله و علیرضای بیست ساله رو، بزرگسالی به نفرت تبدیل میکنه؛ وقتی که پای علیرضا رو سمت خطا و خیانت می‌کشونه و دل عالیه رو می‌ رنجونه… حالا عالیه بیست و پنج سالشه، تمام گذشته و حتی درسش رو نیمه‌ کاره رها کرده و عالیه جدید و جسوری شده…

قسمتی از داستان رمان به سبک من

بارون زده و خیس وارد ساختمون شدم. فقط کافیه مامان ببینه به چه حالی افتادم… فکرش هم بد بود! گوشه ی دامن مانتومو چلوندم و هی بهش دست کشیدم که صاف بشه. هنوز به خونه نرسیده بودم که صدای خنده ی عاطفه و عارفه و حميد بهم رسید… وارفته، روی پله نشستم…

مثل اشک شادی، پای منم شل شد از شنیدن خوشحالی شون… خوشحالی اونا و به تبع مامان! پله های رفته رو برگشتم و دوباره رفتم بیرون… اینبار با یه پلاستیک بزرگ چیپس و پفک و ماست موسیر و کاکائو و از این چرت و پرتا برگشتم؛ به قول عاطفه: ما از خوردن نوشیدنی، فقط مزه خوریش رو داریم !

خنده ی بلندم رو از این یادآوری خفه کردم و در ساختمون رو بستم و طبق قانون ساختمون، قفلش کردم. همیشه هرکس آخرین نفر وارد ساختمون میشد، باید درو قفل می کرد که خطر دزدی از بین بره… همه ماشین داشتن و از در پارکینگ میرفتن، پس آخرین نفر من بودم! کلیدو انداختم تو کیفم و بالا رفتم.

زنگ خونه ی نسترن اینا رو زدم و صدای فریاد نادر بلند شد : من باز میکنم! ولی وقتی در باز شد ، نسترن ریسه رفته از خنده رو دیدم و بعد، نادری که به خون غلتیده روی فرش افتاده بود و از درد زانو الکی ناله و تمارض می کرد… خندیدم و لب گزیدم: _چتونه بابا ؟… کشته و مرده ندید حالا برای یه در باز کردن!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: به سبک من
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مریم میرمظفری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۷۹۸
  • حجم: ۵/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=1615
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.