آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان گلبرگ شقایق از سمیرا موسعلی دانلود رایگان

رمان گلبرگ شقایق از سمیرا موسعلی با لینک مستقیم

دانلود رمان گلبرگ شقایق از سمیرا موسعلی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، روانشناسی

تعداد صفحات : ۴۱۴

خلاصه رمان : یک دختر ساده و معمولی به نام (شقایق) که به عنوان منشی استخدام یک شرکت می شود؛ بعد از مدتی رئیس شرکت(ارسلان) و شقایق عاشق هم می شوند. شقایق میفهمد که ارسلان متاهل است. رابطه شان را تمام می کند، چند سال میگذرد شقایق ازدواج می کند، یک شب مهمانِ آشنای همسرش می شوند و صاحب مهمانی کسی نیست جز ارسلان. حالا یک بچه هم دارد…

قسمتی از داستان رمان گلبرگ شقایق

از دانشگاه آمده بودم شرکت. حالم بهتر شده بود. از همه مهمتر خودمو آماده کرده بودم تا با سوری حرف بزنم. پشت میزم بودم. به یسری از کارا رسیدگی کردم.باید یه چیزایی رو هم برای فیاضی و هم برای ارسلان می بردم. طرح های درخواستی.اول رفتم پیش فیاضی.

ولی وقتی داشتم می رفتم پیش سوری دست و پام و حتی قلبم به رعشه افتاده بودن. در اتاقشو زدم. آروم سلام کردم و همونطور سر پایین رفتم سمت میزش. گذاشتمشون اونجا. تو اتاقشم برام کار درست کرده بود. ازش سوال کردم. جوابمو نداد. بجاش میز کارشو ول کرد آمد رو به روم. مجبور شدم نگاهش کنم.

با مکث گفت: _بهتر شدی شقایق؟ خجالت زده نگاهش می کردم. بله… ممنون… قلم توی دستشو نگاه کرد. یه قدم عقب رفت و تکیه داد به میزش و قلمو گذاشت روش. دستاش رو لبه میزش بود و داشت نگاهم می کرد. بیشتر مضطربم می کرد کارش. حداقل چیزی بگو جوابتو بدم.

یه لبخند کوچیک زد و گفت: حس نکردی بیرون چقدر ساکت و آرومه؟ _چرا ؟ صبح که آمدم رفتم همه رو یه دست کتک زدم. دیروز هم اینطور بود. بعد پشت بند حرفش خندید. دهنم باز مونده بود.راست میگه؟ هنوز من حرفی نزده بودم و خیره نگاهش می کردم. اونم انگار که بچه شو نگاه کنه، داشت نگاهم می کرد…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: گلبرگ شقایق
  • ژانر: عاشقانه، روانشناسی
  • نویسنده: سمیرا موسعلی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۴۱۴
  • حجم: ۱/۶ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
23,750 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=1749
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.