آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان در سایه ی آرزوها از میترا شفقتیان دانلود رایگان

رمان در سایه ی آرزوها از میترا شفقتیان با لینک مستقیم

دانلود رمان در سایه ی آرزوها از میترا شفقتیان کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، غمگین، کلکلی

تعداد صفحات : ۱۸۱

خلاصه رمان : مهیا در سن ۱۸ سالگی مادرش رو بر اثر سرطان از دست میده، بعد از فوت مادرش. پدر مهیا تقریبا فلج میشه. مهیا برای اینکه بتونه خرج خودش خواهراش و پدرش رو بده بعد از قبولی در دانشگاه به دنبال کار می گرده و در آخر تو خونه یه استاد دانشگاه جوون (جوان!) کار پیدا میکنه اما مجبوره که ظاهرش رو تغییر بده و…

قسمتی از داستان رمان در سایه ی آرزوها

مهیا بعد از قطع تماسش به این می اندیشید که اگر آن مرد حقوق خوبی را برای این کار در نظر گرفته باشد، با شرایطی که اون دارد بهترین شغلی است که می تواند در آن زمان داشته باشد. با استخدامش در آن خانه می توانست کارهای خانه را طوری تنظیم کند که هم به درس هایش برسد و هم به دانشکده اش.

و اگر آن مرد اتاقی نیز در اختیارش می گذاشت، می توانست برای شب هایش نیز از تولیدی لباس عروس، کار مروارید دوزی بگیرد و پولی در آورد. و مهم تر از همه آن مرد از صبح زود تا به هنگام شب در خانه نبود تا از کارهای او سردرآورد. و خوشحالیش وقتی به اوج خود رسید که فهمید

آدرس آن خانه درست نزدیک دانشکده اش قرار دارد. که در صورت استخدامش نه برای رفت و آمد به دانشکده اش هزینه داشت و نه برای رفتن به سر کار. به راحتی می توانست هر روز با پای پیاده به دانشکده برود و بازگردد. تصمیم گرفت فعلا به پدرش چیزی نگوید.

فقط دعا می کرد که آن مرد واقعاً یک مرد باشد و عوضی از کار درنیاید، تا او بتواند در آن خانه بماند. از خودش مطمئن بود و از تنها ماندن با آن مرد هیچ هراسی نداشت. چون با آن تکنیک های تکواندویی که می دانست، خوب می توانست از پس یک مرد برآید و از خود دفاع کند….

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: در سایه ی آرزوها
  • ژانر: عاشقانه، غمگین، کلکلی
  • نویسنده: میترا شفقتیان
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۸۱
  • حجم: ۳/۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=151
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.