آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان افسانه هفت رئیس از علی پاینده دانلود رایگان

رمان افسانه هفت رئیس از علی پاینده با لینک مستقیم

دانلود رمان افسانه هفت رئیس از علی پاینده کامل رایگان

ژانر رمان : حماسی، تاریخی

تعداد صفحات : ۱۹۸

خلاصه رمان : روایت بردیا و کمبوجیه پسران کورش و جنگ قدرت بین این دو‌برادر برای به سلطنت رسیدن‌است!کمبوجیه که مصر را فتح کرده و در آنجا مستقر است، برادرش بردیا برعلیه او، شورش می کند که خبر به کمبوجیه می رسد، در راه برگشت به ایران توسط جاسوسان بردیا کشته می شود در آنسو داریوش رئیس طایفه پارس ها به سلطنت رسیدن، بردیا مخالف است و با دانستن راز بردیا، مقدمات عزل او و به پادشاهی رسیدن خودش را فراهم می کند…

قسمتی از داستان رمان افسانه هفت رئیس

اندکی به سپیده دم مانده بود داریوش و آتانس در لباس مبدل به آرامی در حالی که سعی می کردند توجه کسی را به خود جلب نکنند در هوای سرد به سمت روستایی که در دامنه ی تپه قرار داشت پیش می رفتند. چهره ی هر دوی آن ها پوشیده بود.

آن دو با پذیرفتن خطر مرگ به سختی توانسته بودند شب هنگام از میان سربازان بردیا کنند. اکنون آنها به سمت روستای کوچکی در عبور سرزمین پارس که متعلق به طایفه ی مرفیان بود، پیش می رفتند. پس از ورود به روستا داریوش و اتانس به سمت بزرگ-ترین خانه ی آنجا حرکت کردند.

اتانس درب خانه را به صدا در آورد کسی پاسخ نگفت. اتانس چند بار حرکت خود را تکرار کرد تا سرانجام صدایی از پشت در شنیده شد: کیست که در این موقع شب خفتگان را می آزارد؟ خدمتکاری در حالی که شمعی به دست داشت، در را گشود.

دو نفر که چهره ی خود را پوشانده بودند، پشت در ایستاده بودند خدمتکار به آنها گفت چه می خواهید؟ مگر عقل از کف داده و زمان از یاد برده اید که در این هنگام به در می کوبید؟ خدمتکار اندکی خود را پشت در پنهان نمود. تانس به خدمتکار گفت برو به اربابت بگو ما می خواهیم او را ببینیم.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: افسانه هفت رئیس
  • ژانر: حماسی، تاریخی
  • نویسنده: علی پاینده
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۱۹۸
  • حجم: ۱/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
28,000 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=2443
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.