آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان پرنده خارزار از کالین مک کالو دانلود رایگان

رمان پرنده خارزار از کالین مک کالو با لینک مستقیم

دانلود رمان پرنده خارزار از کالین مک کالو کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، خارجی

تعداد صفحات : ۳۴۴

خلاصه رمان : مگی برادرزاده پیرزن ثروتمندی به نام خانم کارسون است که از بچگی مورد توجه کشیش رالف بریکاسارت خوش قیافه و جوان قرار گرفته ولی  عشق بین او و پدر روحانی، عشق ممنوعه است. خانم کارسون می میره و پدر بریکاسارت را بر سر یک دوراهی بزرگ قرار میده؛ او برای….

قسمتی از داستان رمان پرنده خارزار

مگی در حالی که نگاهش انتهای ترکه را که در بالای دست هایش می نگریست چشمانش را بی اختیار بست تا فرود آمدن ترکه را نبیند. ولی درد همانند انفجاری پخش شد. سوزش و پارگی گوشت دستش را تا استخوان احساس کرد. در حالی که درد می رفت تا به مچش برسد، دومین ضربه فرود آمد.

وقتی درد به شانه هایش رسید ، سومین و آخرین ضربه بر سر انگشتانش دلش را به درد آورد. او لب زیرینش را با دندان هایش گاز گرفت. چرا که شرمگین تر و مغرورتر از آن بود که بتواند گریه کند و در برابر این ستمگری آشفته تر و خشمگین تر از آن بود که بتواند چشم بگشاید و خواهر آگاتا را بنگرد.

این برای او سرمشقی بود، حتی اگر ماهیتش با آنچه که خواهر آگاتا می خواست به او القا کند تفاوت داشت. فقط هنگام ناهار بود که مگی توانست دست هایش را حرکت دهد. او تمام صبح را در پرده ای از ترس و حیرت گذرانده بود، در حالی که هیچ چیز از آنچه اتفاق افتاده یا

به او گفته شده بود نفهمیده بود، او به حالت مچاله شده در پشت میز دونفره در ردیف آخر کلاس بچه های کوچک، حتی متوجه دختر بغل دستیش هم نشده بود. در ساعت ناهار، با حالتی غمگین در گوشه ای دورافتاده از حیاط مدرسه و بین جک و باب چمباتمه زد. فقط به دستور جدی باب بود که…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: پرنده خارزار
  • ژانر: عاشقانه، خارجی
  • نویسنده: کالین مک کالو
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۴۴
  • حجم: ۶/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
25,700 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://www.ayrel.ir/?p=1007
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.