آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان بازگردانده شده (جلد دوم) از جیمن ایو دانلود رایگان

رمان بازگردانده شده (جلد دوم) از جیمن ایو با لینک مستقیم

دانلود رمان بازگردانده شده (جلد دوم) از جیمن ایو کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، فانتزی، خارجی

تعداد صفحات : ۱۵۱۲

خلاصه رمان: اون‌ها همشون مرتکب اشتباه بزرگ شدن.‌ اشتباهی که باید بخاطرش تاوان سنگینی پس بدن! در طی ده سال گذشته، با من مثل یه قربانی رفتار شد. یه قربانی برای گرگینه‌های گروهم. یه قربانی برای جفت واقعیم؛ کسی که به بی‌رحمانه‌ ترین شکل ممکن منو از خودش طرد کرد. و یه قربانی برای سایه‌ی وحشی؛ کسی که برای رسیدن به اهدافش، از من سواستفاده کرد. یا شاید.. واقعا سایه با من همچین کاری کرده؟ سایه‌… مردی که پر از راز و معماست و هرگز حاضر نمیشه افکار و نقشه‌هاش رو فاش کنه…

قسمتی از داستان رمان بازگردانده شده

این سرزمین خونه نیمه شب دودی و سایه هست. در ضمن من تقریبا مطمئنم که دختر فرشته هم قبلا یه زمانی تو سرزمین سایه بوده. بنابراين من تنها کسی هستم که تقریبا به عنوان یه غریبه قدم به درون این سرزمین میذارم. ترس من از این قضیه حتی از چیزی که توقع داشتم هم شدیدتره.

نیمه شب آخرین موج از آرامش و تسکین رو به وجودم تزریق کرد و من با آغوش باز از این احساس گرم و صمیمانه استقبال کردم. این وسط یه چیزی برام عجیب بود… اینکه بخاطر جدا شدن از دود تیره ام احساس ناراحتی و نگرانی می کردم. دود تیره ای که فقط به مدت یه ساعته که متوجه شدم باهام پیوند داره.

این حسی که الان دارم، عجیب ترین چیزیه که تا حالا تجربه میکنم… اینکه احساس میکنم نیمه شب رو تمام و کمال می شناسم… در حالی که در حقیقت اینطور نیست و من اطلاعات زیادی در مورد نیمه شب ندارم. من قصد ندارم خودخواه باشم؛ اما در امان نگه داشتن سیمون تو این دنیای ناشناخته،

به اندازه کافی برام ارزش داره که درد و رنج دوری از دود تیرهام رو تحمل کنم. سایه نگاهش رو به سمت من چرخوند، به سمت پایین خم شد و دست هاش رو دور کمرم حلقه کرد تا بتونه منو از روی زمین بلند کنه و روی شونه اش بندازه. سایه به اندازه کافی قدرتمند بود که بدون هیچ زحمتی….

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: بازگردانده شده
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی، خارجی
  • نویسنده: جیمن ایو
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۱۵۱۲
  • حجم: ۶/۱ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
28,900 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=1965
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.