آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان و باز هم لیلی از میترا شفقتیان دانلود رایگان

رمان و باز هم لیلی از میترا شفقتیان با لینک مستقیم

دانلود رمان و باز هم لیلی از میترا شفقتیان کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۴۸

خلاصه رمان : لیلی دختری که بعد از فوت مادرش به علت خیانت پدرش تنها زندگی می‌کند و نسبت به مردان بدبین است طی اتفاقی ساده (عوض شدن عکس‌هایش) با پسری بنام امیر در عکاسی آشنا می‌شود، امیر که شیفته او شده سعی در برقراری ارتباط با او را دارد که لیلی هر بار با ترفندی او را از خود می‌راند تا اینکه برای کار در شرکتی پذیرفته می‌شود و در کمال شگفتی درمی‌یابد امیر مدیر عامل آنجاست…

قسمتی از داستان رمان و باز هم لیلی

خورشید در حال پنهان شدن در پشت کوه های سر به فلک کشیده اطراف شهر بود که لیلی وارد اتلیه شد، در حالی که به خاطر مزاحمت چندین مرد در مسیر خانه تا آتلیه صدایش از فرط خشم میلرزید با نگاهی به مرد عکاس گفت: آقای عزیز شما چن وقته این آتلیه رو باز کردین؟

این چه طرز مشتری راه انداخته؟ من عکسای خودمو خواستم اون وقت شما برداشتین پاکت عکسای به مرد غریبه رو به من دادین؟ مرد عکاس که مدام به خاطر اشتباهش از او عذر می خواست به او توضیح داد که تا به آن روز چنین اشتباهی از او سر نزده است.

بالاخره لیلی بعد از شنیدن عذر و بهانه های مختلف مرد عکاس با کشیدن نفس عمیقی گفت: لطفا عکسای بنده رو بدین. مرد عکاس که به شنیدن سر و صدای لیلی جرات بیان حرف اصلیش را نداشت بالاخره با تردید لب باز کرد و گفت: متاسفانه عکسای شمارم به کسی دیگه ای دادم.

لیلی که با شنیدن جمله مرد عکاس از شدت عصبانیت صدایش می لرزید گفت: یعنی چی آقا؟ اگه اون شخص یه آدم عوضی باشه چی؟ اگه بخواد از عکسام سوء استفاده کنه چی؟ شما امین و امانت دار مردمین. آخه چرا حواستون رو جمع نمی کنین؟ که در همان بین مردی که تازه وارد آتلیه شده و…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: و باز هم لیلی
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: میترا شفقتیان
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۴۸
  • حجم: ۳/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=177
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.