آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان اشک ستاره از فهیمه رحیمی دانلود رایگان

رمان اشک ستاره از فهیمه رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان اشک ستاره از فهیمه رحیمی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۱۶۸

خلاصه رمان : با این که غروب نزدیک است و تا ساعتی دیگر همسر و فرزندم مثل دو ادم قحطی زده به خانه می ایند و طلب غذا می کنند، اما دوست دارم به هنگام اماده کردن غذا زندگی ام را برایتان شرح دهم. پایان خوش.

قسمتی از داستان رمان اشک ستاره

گوشه اتاق نشسته بودم و پای دردناکم را دراز کرده بودم و داشتم قالب بافی می کردم که صدای چرخش کلید در قفل پیچید و به فاصلۀ کوتاهی آقامون با گفتم یاالله وارد شد و به همراه خود دو مرد را آورد که قیمت روی قالی بگذارند و هر دوی آن ها با دیدن قالی چشمشان گرد شد و گفتن به به چقدر قشنگ است،

نتوانستند خودداری کنند و قیمتی بیش از قالی گذشته عنوان کردند و هر دو خواهان خرید آن شدند. یکهو دلم فرو ریخت و از ترس این که نکند آقامون قالی را به آن ها بفروشد گفتم: -آقای همسایه سالم رساند و گفت که حاضر است مبلغی بیشتر از دیگران بپردازد و فرش را بخرد!

هشدار من موجب شد تا آقامون یاد همسایه و قولی که به او داده بود بیفتد و به مردها بگوید، قول این قالی را به همسایه داده ام اگر با اون معامله ام نشد فردا میارم فرش فروشی خدمتتان و مردها را ناراضی روانه کرد. در نگاه آقامون شادی دیده می شد و خوشحال بود که حاصل کار مرا با نرخ خوب می خریدند،

گویی تازه در آن وقت بود که به فکر بافندۀ قالی افتاد و با لحنی مهربان پرسید: -پایت خوب شد؟ اگر هنوز درد داری تو را ببرم درمانگاه تا عکس بگیرند. دلسوزی اش به دلم نشست و ناخودآگاه کمی لوس شدم و گفتم: -درد دارد امانم را می برد و قادر نیستم پشت دار بنشینم.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: اشک ستاره
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: فهیمه رحیمی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۶۸
  • حجم: ۳/۱ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=1377
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.