آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان بازگشت به خوشبختی از فهیمه رحیمی دانلود رایگان

رمان بازگشت به خوشبختی از فهیمه رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان بازگشت به خوشبختی از فهیمه رحیمی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۱۵

خلاصه رمان : داستان درباره ی زندگی یه دانشجوی شهرستانیه که با اومدن به تهران و مستاجر شدن تو خونه دوستش به خواهر دوستش علاقمند میشه ولی بخاطر اتفاقاتی که میوفته دختر داستان ازدواج میکنه و میره خارج بعد از سال ها که برمیگرده…

قسمتی از داستان رمان بازگشت به خوشبختی

سعید و بهرام روز پیش از ما وارد شده بودند. سعید از مسافرتش به كردستان راضي بود و مرتب از خانواده بهرام ياد مي كرد. من برق رضايت را در سیماي بهرام مي خواندم. هنگامي كه بسته سوغاتي را برابر مادر گذاشت با صورتي كه از شرم سرخ شده بود گفت: از طرف مادرم براي شماست.

به شوخي گفتم: شما به مادرتان نگفتید كه سعید خواهری هم دارد؟ پس سوغاتي من كو؟ بیشتر سرخ شد و گفت: سوغاتي شما را خودم تهیه كرده ام چون مادرم نمي دانست چه چیزي براي دختري به سن و سال شما مناسب است. سپس برخاست و از اتاق خارج شد و وقتي بازگشت بسته اي را به من تعارف كرد.

سعید با تعجب گفت: بهرام اين چه كاري است كه مي كني؟ اين مال خود توست. لبش را گزيد و گفت: نه اين متعلق به سعیده خانم است. سپس رو به من كرد و گفت: امیدوارم بپسنديد. بسته را باز كردم ضبط صوت نسبتا كوچكي بود. پرسیدم: شما مطمئنید اين مال من است؟ مسلم بدانید مال شماست.

سعید گفت: اما بهرام مگر تو اين ضبط را براي دانشگاه نگرفتي؟ اين بار نگاه غضب آلودش را به سعید دوخت و گفت: نه… میان حرفش دويدم و گفت: من فقط مي خواستم شوخي كرده باشم. شما بیشتر به آن احتیاج داريد. بدون هیچ پاسخي اتاق را ترك كرد. از شوخي بی جاي خود شرمنده شدم و از سعید خواستم آن را برگرداند….

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: بازگشت به خوشبختی
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: فهیمه رحیمی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۱۵
  • حجم: ۲/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=1273
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.