آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان سفر عشق از مریم قلعه گل دانلود رایگان

رمان سفر عشق به مریم قلعه گل با لینک مستقیم

دانلود رمان سفر عشق از مریم قلعه گل کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۳۳۵

خلاصه رمان : عشق نازنین و مسعوده که تو خارج از کشور تحصیل میکنن،مسعود باخانواده ش اونجاس که دوست خانوادگی نازنین هستن و او هم برای اقامت به منزل اونا میره در حالی که دختری به نام ماندانا برای سوء استفاده مالی از مسعود، چندساله خودشو به اون آویزون کرده، موقعی که نازنین برای دیدار از خانواده ش به ایران میاد، ماندانا با تهمت زدن به مسعود باهاش ازدواج میکنه…

قسمتی از داستان رمان سفر عشق

سودابه به نقطه اي از باغ خيره شد. در اين فصل برگ هاي رنگارنگ روي زمين زيبائي خاصي به باغ بخشيده بود. لحظه اي بي هيچ حركتي به درختان كهنسال باغ چشم دوخت و ارام شروع به تعريف كرد: “من در خانواده اي چهار نفره بزرگ شدم. پدرم كارمند بود و مادرم زني فداكار و خانواده دوست.

يادم مي ايد كه از صبح زود كه از خواب بيدار مي شد تا شب كه مي خواست بخوابد بي وقفه كار مي كرد. برادرم سه سال از من بزرگ تر بود و روابط خوبي باهم داشتيم. 15 ساله بودم كه خانواده جديدي همسايه ما شدند. اقاي نويدي بسيار پولدار و بداخلاق بود. با هيچ كدام از همسايه ها رفت و امد نمي كرد.

انها سه فرزند داشتند. رامين پسر بزرگشان بود. راحله دومين فرزند و راحيل اخري. راحله دختر زيبايي بود. پوست صاف و سفيدي داشت با چشم هاي درشت و شفاف كه هميشه برق خاصي در انها ديده مي شد. من او را دورادور مي ديدم. خيلي دلم مي خواست با او همكلام شوم

ولي انها زير سلطه پدرشان بودند و حق دوستي با كسي را نداشتند. تا اينكه بالاخره اين موقعيت نصيبم شد و من و راحله با يكديگر هم كلاس شديم. خيلي زود با او طرح دوستي ريختم و او هم پذيراي دوستي ام شد. ديگر با هم درس مي خوانديم، مدرسه مي رفتيم و گاهي اوقات دزدكي به خانه يكديگر سر مي زديم.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: سفر عشق
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مریم قلعه گل
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۳۵
  • حجم: ۶ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=789
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.