آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان میعاد عاشقانه از مریم دالایی دانلود رایگان

رمان میعاد عاشقانه از مریم دالایی با لینک مستقیم

دانلود رمان میعاد عاشقانه از مریم دالایی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، غمگین

تعداد صفحات : ۱۹۸

خلاصه رمان : سهیل تازه از خارج آمده و در میهمانی که به مناسبت ورود او برگزار شده دختران فامیل برای تور کردن او از هم پیشی می گیرند. سهیل وقتی لاله را میبیند اشک میریزد همه فکر می کنند این گریه به خاطر شکستی است که لاله در زندگی با کامران داشته و چون کامران را سهیل معرفی کرده بود به همین خاطر ناراحت میشن…

قسمتی از داستان رمان میعاد عاشقانه

صبح با عجله صبحانه اش را خورد و به اتاقش رفت، تغيير لباس داد و برگشت اما قبل از اينكه خداحافظي كند پدرش گفت: مثل اينكه قولت رو فراموش كردي؟ سهيل با تعجب پرسيد چه قولي؟ _ديروز قرار بود تا شب در كنارم بموني و برام حرف بزني اما رفتي و تا شب هم برنگشتي، امروز هم كه داري.

پس كي مي خواي تلافي اون روزاي تنهايي رو در بياري. سهيل با لبخند روي صندلي نشست و گفت: امروز سعي مي كنم زودتر برگردم. _امروز ديگه كجا ميري؟ _بايد برم كامران رو ببينم. _لاله هديه ات رو قبول نكرد؟ _متاسفانه نه! _حتما از تو خواسته كه بري و از كامران انتقام بگيري.

سهيل چند لحظه با تعجب به چشمان پر راز پدر خيره شد و بعد پرسيد: شما از كجا مي دونيد؟ _من يه پدرم و خيلي خوب ميتونم علت غم هاي پسرم رو بفهمم اما متاسفانه هميشه مادرها سنگ صبور بچه هاشون هستند نه پدرها. سهيل دست چروكيده ي او را در دست گرفت و گفت: شما فهيم ترين مردي هستيد كه در تمام عمرم ديدم.

_مردي كه نتونست تنها مشكل پدرش رو حل كنه. _شما سعي خودتون رو كرديد اما اين من بودم كه گوش نكردم. _اما براي جبران گذشته ها هيچ وقت دير نيست. _اما پدر، لاله هنوز منو نبخشيده. تو ظلم بزرگي به اون كردي! چطور انتظار داري به اين راحتي تو رو ببخشه؟

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: میعاد عاشقانه
  • ژانر: عاشقانه، غمگین
  • نویسنده: مریم دالایی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۹۸
  • حجم: ۳/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=324
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.