آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان طبقه ی زیرین از آزاده دریکوندی دانلود رایگان

رمان طبقه ی زیرین از آزاده دریکوندی با لینک مستقیم

دانلود رمان طبقه ی زیرین از آزاده دریکوندی کامل رایگان

ژانر رمان : فانتزی، تخیلی، ترسناک

تعداد صفحات : ۱۰۶

خلاصه رمان : طبقه ی زیرین نام رمانی است که در قرن نوزدهم در لندن اتفاق می افتد. نگاهی فانتزی به دنیای مردگان دارد. مردگانی که هنوز چشم شان به دنیاست و می خواهند به دنیای زندگان باز گردند.اما چگونه؟ چارلی کوئین شخصیت اصلی داستان شیمیدان ماهری است که در میان مردگان زندگی می کند و در پی کشف محلول اسرار آمیز ” بازگشت” است تا با استفاده از آن محلول تمامی مردگان به دنیای پیشینشان یعنی دنیای زندگان بازگردند. رمان سرگذشت انسان های حریص و جاه طلب است…

قسمتی از داستان رمان طبقه ی زیرین

چارلی کنار میز بزرگش ایستاده بود و با لذت به محلول های رنگاوارنگش نگاه می کرد. یک شیشه که حاوی محلول سبز رنگ بود برداشت و گفت: می بینی ولادیمیر؟ به این محلول خوشرنگ نگاه کن! با استفاده ازاین میشه به دنیای زنده ها رفت… این محلول فقط در اختیار منه.

چیزی که ملکه سرخ پوش به دنبالشه. میدونی چرا؟ _نمیدونم. _چون همونطور که گفتم با خوردن این محلول میشه به دنیای زنده ها سفر کرد. ملکه ی سرخ پوش این محلول رو میخواد تا با استفاده از اون بتونه به اون بالا بیاد. میدونی چرا؟ _نمیدونم.

-چون همونطور که گفتم ملکه ی سرخ پوش این محلول رو میخواست تا بتونه تو رو به دست بیاره… میدونی چرا؟ -من واقعا نمیدونم آقای کوئین! _چون همونطور که گفتم دنیای مردگان به دنبال یه محلول سری… یه محلول که فقط یه نفر از روش ساخت اون اطلاع داره… و میدونی اون یه نفر کیه؟ -همونطور که گفتید من.

چشمان سبز رنگ چارلی برق زدند. با خوشحالی دستانش را بهم کوبید و گفت: آفرین دوست باهوش من! -ولی من چیزی نمیدونم. اصلا از حرف های شما هم سر در نمیارم. -به زودی کاملا در جریان قرار می گیری. صدای خانوم گرین در فضای اتاق پیچید: آقای کوئین؟ -بله خانم گرین؟؟ -به سوی قصر قربان!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: طبقه ی زیرین
  • ژانر: تخیلی، فانتزی، ترسناک
  • نویسنده: آزاده دریکوندی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۰۶
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1234
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.