آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان سر زده از ریحانه صدری دانلود رایگان

رمان سر زده به ریحانه صدری با لینک مستقیم

دانلود رمان سر زده از ریحانه صدری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، همخونه ای

تعداد صفحات : ۶۳۳

خلاصه رمان : رمان سر زده داستان دختری به نام ماریا را روایت می کند که اهل فرانسه است. پدر ماریا یک پلیس فرانسوی است و به همین دلیل مافیاهای فرانسه این خانواده و ماریا را تهدید می کنند و او نیز مجبور به ازدواج با امیر علی که یک پلیس متعصب ایرانی است می شود. اختلاف فرهنگی میان آنها و عقیده های متفاوت موجب به وجود آمدن ماجراهایی می شود که خواندنش خالی از لطف نیست.

قسمتی از داستان رمان سر زده

از فرودگاه بیرون آمدیم فکر کنم بیرون شهر بود من کنجکاوانه به این طرف اون طرف نگاه می کردم. وقتی وارد شهر شدیم کنجکاوی من بیشتر شد بافت شهر با پاریس خیلی فرق داشت با دقت همه جا رو نگاه می کردم که محسن ماشین رو نگه داشت. محسن :بفرمایید رسیدیم.

از ماشین پیاده شدیم محسن به یه آپارتمان اشاره کرد و گفت: اینجاست. یه ساختمان هشت طبقه با معماری مدرن یکی از چمدون ها رو من برداشتم و دوتای دیگه رو محسن. جلوی در ساختمان ایستاد و کلید رو از جیبش در آورد و در رو باز کرد اول من وارد شدم و بعد محسن.

محسن چمدون ها رو زمین گذاشت و برگشت تا بقیه چمدون ها رو بیاره. مثل مجسمه وسط لابی ساختمان ایستاده بودم که محسن وارد شد همون لحظه یه آقا از پله های پارکینگ بالا آمد. محسن: سلام آقای شریفی خسته نباشید. آقای شریفی: ممنون پسرم.

محسن: آقای شریفی ایشون همسر امیر علیه… امروز آمده فعلا امیر علی نیست حواستون باشه اگه چیزی احتیاج داشتن کمکشون کنید.آقای شریفی: شما خانم جناب سرگرد هستین چشم حتما چیزی نیاز داشتین فقط خبر بدین. سرمو تکون دادم وگفتم: ممنون. محسن چمدون ها رو داخل آسانسور گذاشت و…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: سر زده
  • ژانر: عاشقانه، همخونه ای
  • نویسنده: ریحانه صدری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۶۳۳
  • حجم: ۳/۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=862
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.