آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان راز ماه از ریحانه نیاکام دانلود رایگان

رمان راز ماه از ریحانه نیاکام با لینک مستقیم

دانلود رمان راز ماه از ریحانه نیاکام کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، فانتزی

تعداد صفحات : ۵۵۹

خلاصه رمان : دختری دورگه ایرانی_آمریکایی به اسم مهتا که در یک رستوران در آمریکا گارسونه. زندگی عادی و روزمره خودشو میگذرونه. تا اینکه سر و کله ی یه مرد زخمی تو رستوران پیدا میشه و مهتا بهش کمک میکنه. ورود این مرد به زندگی مهتا و اتفاقای عجیب غریبی که برای این مرد اتفاق میفته زندگی معمولی مهتا رو به جایی میکشونه که بفهمه واقعا کیه و…

قسمتی از داستان رمان راز ماه

نور خورشید مثل خار توی چشمم میخورد. به سختی پلک هایم را از هم گشودم و اطراف را نگریستم. از دیدن جای ناآشنا فوری در جایم نشستم و گیج و مبهوت به ذهنم فشار می آوردم تا بلکه یادم بیاید کجا هستم! چند ثانیه بیشتر طول نکشید که سر عقل بیایم.

ماجراهای دیشب توضیحات مارتا… سؤالات بی سر و ته و تمام نشدنی من و… افسانه هایی که از دیشب در غالب واقعیت پیش چشمم زنده شده بودند… برخاستم و از اتاق بیرون رفتم. عمارت غرق در سکوت و نور بود؛ انگار نه انگار شب گذشته چنان آشوب و بلوایی را به خود دیده.

آهسته به سمت آشپزخانه گام برداشتم و صدایم را درآوردم. دایه جان… کجایین؟ پاسخی نیامد و من با ترس همچنان پیش میرفتم. _دايه… باز هم جوابی نیامد! به آشپزخانه که رسیدم میخکوب شدم. استرس و ترس چون پیچکی به دور تنم پیچیده و داشت راه نفسم را میبست.

ت… تو… تو اینجا چی کار میکنی…؟! مارتین با فنجانی قهوه در دست به کانتر تکیه زده بود تا مرا دید دستانش را از هم باز کرد و با لبخندی که بر جذابیتش می افزود گفت: اوه بیبی گرل بالاخره بیدار شد؟ ترس از اینکه تنهام مثل خوره مغزم را میجوید. دا … دایه کجاست؟

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: راز ماه
  • ژانر: عاشقانه، فانتزی
  • نویسنده: ریحانه نیاکام
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۵۵۹
  • حجم: ۱/۸ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
27,000 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=2182
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.