آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان افسون سبز از تکین حمزه لو دانلود رایگان

رمان افسون سبز از تکین حمزه لو با لینک مستقیم

دانلود رمان افسون سبز از تکین حمزه لو کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۲۱

خلاصه رمان: داستان درباره ی یه خانم دکتره که توی بیمارستان بعد از اشنایی با یکی از همکارانش ازدواج میکنه و فکر میکنه که شوهر ایده آل و رویاهاش پیدا شده غافل از اینکه….

قسمتی از داستان رمان افسون سبز

در تمام آن روز ها متوجه بعضی حرکات فرید که به نظرم غیر عادی و عجیب می آمد می شدم و به حساب عشق شدیدش می گذاشتم. قرار شد تا وقتی من تخصص قبول نشده ام عقد کرده باقی بمانیم و بعد از آن ازدواج کنیم. خانواده فرید، کم جمعیت و کم رفت و آمد بود،

بر عکس ما که همیشه کسی برای شام و ناهار سر سفره مان مهمان یا خانه کسی دعوت داشتیم، فرید، دو خواهر بزرگتر از خودش داشت که هر دو در خارج تحصیل کرده و همان جا ازدواج کرده و ماندگار شده بودند. اکثر فامیل درجه یک فرید خارج زندگی می کردند و کسی را به آن صورت در ایران نداشتند.

قرار عقد را برای نیمه شعبان گذاشتیم. البته پدرم حدود یک ماه تحقیق کرد و من هم چند جلسه ای به طور جدی با فرید صحبت کردم. حرف هایش خیلی رویایی و اید آل بود و من هم که دختر رویا پردازی بودم، دل به دلش می دادم و ساعت ها با هم در مورد بیست سال آینده مان هم حرف می زدیم.

آن روز ها همه چیز برایم زیبا و قشنگ بود. نمی دانم این قسمت من بود یا خودم این سرنوشت را برای خودم رقم زده بودم. هر چه بود زیبا بود. فرید صبح ها دم در خانه مان منتظر می ماند تا من آماده شوم، بعد مرا به بیمارستان می رساند. ظهر ها برایم غذای جدا می خرید که از غذای بیمارستان نخورم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: افسون سبز
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: تکین حمزه لو
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۲۱
  • حجم: ۴/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=127
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.