آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان چشم زخم از دریا دلنواز دانلود رایگان

رمان چشم زخم از دریا دلنواز با لینک مستقیم

دانلود رمان چشم زخم از دریا دلنواز کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۹۵۷

خلاصه رمان : حلما دختر مستقلی است که با انجام پروژه های دانشگاهی برای سایر دانشجویان، کسب درآمد میکنه.. ولی مدتیه بخاطر مشکل مالی دنبال کاری با درآمد بالاتره… پدر و مادر حلما براش گذشته سیاهی رو رقم زدن که حلما فقط برای ماکان استاد دانشگاهی که با هم عاشق و معشوق بودن تعریف کرده.. ماکان هنوز عاشقه و پای حلما مونده ولی خانواده ماکان نه… اَرَس مهندسیه که دچار بیماری ایه و عاشق مادربزرگش آنام.. اَرَس که دنبال پرستار یا همون همدم برای آنام میگرده توی عروسی فامیلش، حلما رو میبینه و …

قسمتی از داستان رمان چشم زخم

از وقتی به خانه ام رسیدم دنیا دور سرم می چرخد. قرص خورده ام تا بخوابم اما هرچه غلت می زنم و از این پهلو به آن پهلو می شوم تصویر حلما در نظرم می آید. آنقدر بعد از دیدنش حالم بد شد که به شرکت نرفتم و ترجیح دادم به جای خانه ی خودمان به همینجا بیایم.

تنهایی را ترجیح می دادم. هرچند دوری از آنام کلافه ترم می کرد. صدای زنگ موبایلم از اتاق می آید. خانه ی اجاره ای ام بزرگ نیست… تک خواب کوچکی دارد که به زور تخت دو نفره را در آن جا دادم برای زمان هایی هم که آنام کنارم است یک کاناپه گرفته ام تا مجبور نباشد روی زمین بخوابد.

شماره شیرزاد تبم را بالاتر می برد. حالا به او چه می گفتم؟ _جانم؟ سرفه هایم مکالمه بینمان را هنوز شروع نشده متوقف می و نفره متوقف کند. چای و عسل و زنجبیل برای خودم درست میکنم و اینبار خودم با شیرزاد تماس می گیرم. -امر؟ _چی شد ارس؟ آروین که میگه طرف آشنا دراومده.

پس چرا قبول نکرد؟ لبه تخت مینشینم و حین لمس پیشانی ام میگویم: نمیدونم… _دوست دخترت بوده؟ -نخیر! _پس هنوز امیدی هست به آروین گفتم اگه از دوس دخترهای قبلی ارس باشه که عمرا قبول همکاری کنه حالا که میگی نیست پس جای چونه زدن داریم. مغزم رو به انفجار است …

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: چشم زخم
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: دریا دلنواز
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۹۵۷
  • حجم: ۱۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
26,500 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://www.ayrel.ir/?p=3305
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.