آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان محکوم به نیستی از جوی فیلدینگ دانلود رایگان

رمان محکوم به نیستی از جوی فیلدینگ با لینک مستقیم

دانلود رمان محکوم به نیستی از جوی فیلدینگ کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، معمایی

تعداد صفحات : ۲۱۰

خلاصه رمان : دختری ۷ ساله در راه مدرسه توسط شخصی دزدیده وکشته می شود. داستان حول زندگی خانواده دختر بچه پس از این فاجعه می گردد و اینکه هر کدام از این افراد چگونه با حجم این فاجعه کنار می ایند و همینطور با خانواده هایی اشنا می شوند که وضعیت مشابه آنها را دارند. و البته که پلیس هم به دنبال قاتل است…

قسمتی از داستان رمان محکوم به نیستی

جیل پرسید: برای یافتن قاتل چه کار کرده اید؟ فرا دریافت که صبح روز بعد است. انگار هیچی تغییر نکرده بود. خورشید به گل بزرگ جلوی پنجره می تابید. پرستارها با نگاهی منجمد کار تکراری شان را انجام می دادند. از یک نقطه به نقطه دیگر می رفتند بدون اینکه علتی برای این کارشان داشته باشند.

جیل بیشتر شب گذشته را در رویای پارک گذرانده بود. در رویا، با قاتل گمنام دخترش روبرو شده و می خواست او را بکشد اما نتوانسته بود. فرصت گرفتن انتقام را از دست داده بود. از آن جایی که احساس می کرد از شب قبل خسته تر است فهمید صبح روز بعد است.

– برای یافتن قاتل چه کار کرده اید؟ دوباره سوالش را تکرار کرد. مطمئن نبود که بار اول ستوان صدایش را شنیده باشد. آیا اصلا سوالش را با صدای بلند پرسیده بود؟ ستوان کل با اطمینان خاطر گفت: ما هر کاری می توانستیم کرده ایم از تمام مردانی که در آن حوالی کاری کرده اند، بازجویی کرده ایم.

راجع به شکل دست درازی، با متخصصان صحبت کرده ایم. شوهرتان هم الان مشغول دیدن یک سری عکس است، تا اگر کسی به نظرش آشنا آمد به ما بگوید. اگر شما هم حالتان بهتر شده بد نیست نگاهی به عکس ها… جیل فوری گفت: من حالم خوب است. و ستوان فوری یک دسته عکس به دستش داد…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: محکوم به نیستی
  • ژانر: عاشقانه، معمایی
  • نویسنده: جوی فیلدینگ
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۱۰
  • حجم: ۴ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=396
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.