آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان مهره اعتماد از مهدیه شرفخانی دانلود رایگان

رمان مهره اعتماد از مهدیه شرفخانی با لینک مستقیم

دانلود رمان مهره اعتماد از مهدیه شرفخانی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۴۰۶

خلاصه رمان : هدی همت کارش با همه دخترای این سرزمین فرق داره، اون یه نصاب داربست حرفه ایه که با پسر عموش یه شرکت ساختمانی دارن به نام داربست همت! هدی تمام سعی‌اش رو داره میکنه تا از سایه نحس گذشته ای که مادر و پدرش رو ازش گرفته بیرون بیاد و به گذشته فکر نکنه اما درست زمانی که فکر میکنه از شر این سایه خلاص شده، با یه مهره کوچیک از گذشته مواجه میشه به نام یاکان اعتماد، که در معماری، عمران و ساخت و ساز نه تنها تو کشور، بلکه…

قسمتی از داستان رمان مهره اعتماد

با شنیدن صدای قدم های محکمی که نزدیکم میشد، سر را بلند کردم و سمت صدا چرخیدم چشمم به کفش‌های مردانه‌ی مشکی رنگی خورد و عصای قهوه ای رنگ کنارشان. ندیده هم می‌دانستم کیست. نگاهم کم کم بالا آمد و به چهره اش رسید.

چهره اش از آخرین باری که او را دیده بودم شکسته تر شده و به چینهای صورتش اضافه شده بود و تارهای سفید رنگ بیشتر از قبل خودنمایی می کرد. بطری خالی از آب را برداشتم و بی توجه به او نگاه منتظرش از کنارش عبور کردم که صدایش متوقفم کرد.

_قبلا حداقل سلام کردن رو بلد بودی! بدون اینکه برگردم، خیره به درخت کاج نزدیکم با خونسردی جوابش را دادم. _من خيلي وقته چیزایی که می دونستم رو یادم رفته حاج آقا همت سلام کردن که کوچیک ترینشه. پایم را بلند کردم تا قدم هایم را بردارم و تا میتوانم از او دور شوم.

_وایستا دخترجون! کلافه مردمک هایم را در حدقه چرخاندم و با بطری آب ضربه ای به ران پایم زدم. برگشتم و منتظر نگاهش کردم تا حرفش را بگوید. _بفرما حاجی! بفرما! -برگرد خونه ی من! اول چند ثانیه خنثی نگاهش کردم کم کم به خودم آمدم و پوزخندی زدم بی پروا در چشمانش خیره شدم.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: مهره اعتماد
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مهدیه شرفخانی
  • ویراستار: باغ استور
  • تعداد صفحات: ۲۴۰۶
  • حجم: ۷/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: باغ استور
خرید کتاب
27,000 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=2185
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.