آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان مهر من از سیمین شیردل دانلود رایگان

رمان مهر من از سیمین شیردل با لینک مستقیم

دانلود رمان مهر من از سیمین شیردل کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۱۴

خلاصه رمان : صبا با مادر خود از خانهٔ مادر بزرگش رانده می شود و به خانهٔ مهین خانم می روند مادرش زن آقا رحمت برادر مهین خانم می شود. و از این ازدواج برادری به نامه سعید با صبا هم بازی می شود مادر صبا اریشگر است. صبا در شانزده سالگی به اصرار زن علی می شود و به حرف مادرش گوش نمی دهد. بعد از سه سال از دست علی که هم معتاد بود و هم او را به شدت آزار می داد راحت می شود و با به زندان افتادن او صبا طلاق می گیرد و به کار در آرایشگاه مادر میپردازد. در آرایشگاه…

قسمتی از داستان رمان مهر من

هوا گرم بود و من بيشتر از هر زماني احساس گرما مي كردم. وقتي سر كوچه رسيديم صادق و علي را ديدم كه در كناري ايستاده بودند. صادق با ديدن ما سيگارش را به طرفي انداخت و به جهتي رفت تا ما را متوجه كند. ما نيز به دنبالشان رفتيم.

دست و پايم مي لرزيد. از ديدن علي بعد از يك هفته دچار هيجاني كاذب شده بودم و از نگاه كردن به قد و بالايش سير نمي شدم. راه رفتنش محكم و مردانه بود. پيراهني تيره به تن داشت كه او را جذاب تر از هميشه نشان مي داد. در كوچه بعدي ايستادند. پريوش به سمت صادق رفت و مرا تنها گذاشت.

علي در كنار صادق با پريوش سلام و احوالپرسي كرد. نمي دانم پريوش چه گفت كه علي با شرمساري سرش را پايين انداخت و خنديد. پريوش بدون توجه به حضور من با صادق گرم گرفت و علي چند قدم فاصله اش را با من كم كرد. چادرم سر خورد و افتاد با عجله آن را بر سرم كشيدم.

علي زل زده بود و نگاهم مي كرد. از خجالت سرم پايين بود و جرات نگاه كردن نداشتم. عاقبت گفت: سلام! با صدايي كه به گوش خودم نيز ناآشنا بود جوابش را دادم. _زيارت قبول. -ممنون. _خوش گذشت؟ -جاي شما خالي. _دوستان به جاي ما. سكوتي شيرين در ميان ما شكل گرفت…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: مهر من
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: سیمین شیردل
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۱۴
  • حجم: ۳/۱ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=308
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.