آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان بازگشت طیطو از سروناز روحی (دختر خورشید) دانلود رایگان

رمان بازگشت طیطو از سروناز روحی (دختر خورشید) با لینک مستقیم

دانلود رمان بازگشت طیطو از سروناز روحی (دختر خورشید) کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، انتقامی

تعداد صفحات : ۲۹۷۰

خلاصه رمان : نگارین جوان شیر، دختر تنها و مستقلی است که بار زندگی دو نفره با خواهرش را به دوش می کشد، در یک پرنده فروشی کار می کند و با درآمد ناچیزش زندگی اش را می گذراند، در این بین خاندان بزرگ و متمولی با آمدن فرزند ارشدش به وطن دچار یک چالش بزرگ می شود… مهندس آزاد زرنگار به محض اینکه بازگشت رقیبش را نزدیک می بیند، مهره هایش را آماده ی مبارزه می کند و تمام تلاشش برای کیش و مات کردن شاه را به کار می گیرد…

قسمتی از داستان رمان بازگشت طیطو

با نا رضایتی به سمت کلید برق اشپزخانه که درست کنار کلید روشنایی هال بود رفتم. انگشت هایم شدیدا نافرمانی می کردند. خواستم بیخیال این شجاعت نصف شبی باشم و مثل تمام این چند شب با همه ی چراغ های روشن بخوابم ولی فکر پرداخت قبضش، ترس از تاریکی را از ذهنم پاک کرد.

با همه ی باورم به معجزه اما آخر ماه هیچ معجزه ای قرار نبود برایم رخ بدهد! تمام زور و قدرتم را به انگشت سبابه ام منتقل کردم و چراغ را خاموش کردم. توقع این تاریکی آنی را نداشتم. تصور اینکه الان عقربه های ساعت روی عدد دوازده هستند قلبم را چنگ زد. دوباره چراغ ها را روشن کردم.

به سمت در ورودی رفتم و از چشمی به راهروی بیرون نگاه انداختم . دستی به سرم کشیدم … دوباره عزمم راجزم کردم تا همه ی چراغ ها را خاموش کنم! با قدم های تندی از نشیمن و اشپزخانه ی تاریکم فاصله گرفتم. از راهروی منتهی به حمام و سرویس گذشتم و چراغ آنجا را هم خاموش کردم.

با دیدن روشنایی اتاق خواب دلم گرم میشد. همین برای شروع خوب بود. اشفتگی و بهم ریختگی این اتاق لجم را در می آورد. هر چی بیشتر جمع می کردم بهم ریخته تر میشد. کلافه لبه ی تخت نشستم. حتی قید مسواک زدن را هم زده بودم. با صدای تق و توق اجسام اطرافم، نگاهم را به دور تا دور اتاق چرخاندم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: بازگشت طیطو
  • ژانر: عاشقانه، انتقامی
  • نویسنده: سروناز روحی (دختر خورشید)
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۹۷۰
  • حجم: ۹/۱ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
https://www.ayrel.ir/?p=1555
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.