آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان وصله ناجور دل از فریبا زلالی دانلود رایگان

رمان وصله ناجور دل به فریبا زلالی با لینک مستقیم

دانلود رمان وصله ناجور دل از فریبا زلالی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۱۷۶

خلاصه رمان : صدف زنی که در دهه سوم زندگیش با چند بیماری دست و پنجه نرم می کند برای همین به شوهرش که توی ترکیه دارد تحصیل می کند پیغام می دهد که برگردد و سرپرستی دخترشان را بر عهده بگیرد. ولی شوهرش وقتی برمیگردد با دوست دختر سابقش و یک دختر بچه برمیگردد. صدف تحمل نمی کند و می خواهد طلاق بگیرد که با حقایقی زیادی از زندگی علی در ترکیه آگاه می شود و اینکه مجبور به این رابطه شده بود ولی نمی تواند ببخشد نمی تواند فراموش کند و ….

قسمتی از داستان رمان وصله ناجور دل

صدایش بالا می رود. بغض دارد پشت تلفن تصویرش را واضح نمی بینم صدایش می کنم دستی به صورتش می کشد _ چه زندگی مزخرفی هیچ وقت فکر نمی کردم بزرگترین حسرت زندگی ام یه روز این باشه که زنم صدایم کند و من کنارش نباشم تا یه گاز ازش بگیرم. وای که ما آدم ها

بعضی وقت ها حسرت چه چیزهای را میخوریم حالا که می دانم چرا رفته حالم خوب است و می خواهم که حال او هم خوب باشد _کی میایی، کریسمس؟ _اره خوب خیلی برام مهمه نه این که جد اندر جد کریسمس را جشن می گرفتیم ولم کن جان ننه ات، تولد یه خری واسه همون میام. دهانم باز می ماند

و چشم هایم هم می خندد _ اون کیک ها مال من بود. جایش را عوض می کنند و روی تخت می رود پیراهنش را در می اورد. چشم هایم تا ته باز می شود بالا تنش و پشتش پر از خالکوبی است. زود ملافه را رویش می کشد و خیلی ریلکس می پرسد: _دکترها چی گفتن؟

ترک شدن حس بدی است حس مزخرفی است نمی دانم حق دارم بپرسم خالکوبی چی هست یا نه. حق هایم را نمی دانم و احساس می کنم این مرد را نمی شناسم. این روزها به اندازه تمام زندگی مشترکمان فکر کردم. می خواهم مثل او بی پروا باشم و سوالم را بپرسم «کی را کشتی؟»

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: وصله ناجور دل
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: فریبا زلالی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۱۷۶
  • حجم: ۴/۶ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=889
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.