آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان نگاهم کن از الهام قسیم دانلود رایگان

رمان نگاهم کن به الهام قسیم با لینک مستقیم

دانلود رمان نگاهم کن از الهام قسیم کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۷۲

خلاصه رمان : ماجرای دختری است ۱۸ ساله به نام روژان که حدود ۵ سال است که به خاطر ادامه ی تحصیل از خانواده ی خود جدا شده و در مونیخ کنار خانواده ی دایی اش زندگی می کند… در اولین سال ورود خود به دانشگاه متوجه می شود که استاد یکی از دروس اش کسی نیست جز استاد شروین کیانی پسر دایی اش و…

قسمتی از داستان رمان نگاهم کن

دو هفته ای گذشت و به پایان ترم و شروع امتحانات نزدیک می شدیم و من تصمیم داشتم پس از اتمام امتحانات به ایران بروم. این روزها برای رفتن به ایران حتي براي مدتي كوتاه عزمم را جزم کردم. در اتاقم مشغول مطالعه بودم که صدای زنگ را شنیدم. به ايفون جواب دادم.

صداي سالي را شنیدم که گفت: رژان برای رفتن به نمایشگاه کتاب فقط 5 دقیقه فرصت داري حاضر شي، كتاب هاي ايراني هم هست نياي رفتما انگار دنیا را به من دادند. گفتم همین الان میام بلاخره بعد از روزها یک اتفاق جدید رخ داد. با سرعتی باور نکردنی حاضر شدم. و پله ها را پایین دویدم.

تنها دایی نادر خانه بود که با دیدن من که آماده ی رفتن بودم گفت: توهم که برنامت شده مثل شروین همش تو دانشگاه و بیمارستان. گونه اش را بوسیدم و گفتم: من دارم میرم نمایشگاه کتاب، شما چيزي نمي خواين؟ با مهرباني گفت نه عزیزم مراقب خودت باش.

حس می کردم تعارف می کند چون او خيلي کتاب دوست و اهل مطالعه بود شروین هم این عادت را از دایی به ارث برده بود. دوباره گفت: غروب برمی گردی؟ گفتم ” فکر کنم برگردم اما اگه خواستم بیشتر بمونم باهاتون تماس می گیرم.در ضمن اگه یادتون اومد و کتابی خواستین باهام تماس بگیرین…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: نگاهم کن
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: الهام قسیم
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۷۲
  • حجم: ۱/۹ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=734
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.