آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپری دانلود رایگان

رمان شازده کوچولو به آنتوان دو سنت اگزوپری با لینک مستقیم

دانلود رمان شازده کوچولو از آنتوان دو سنت اگزوپری کامل رایگان

ژانر رمان : فانتزی، خارجی

تعداد صفحات : ۳۸

خلاصه رمان : شازده کوچولو داستانی است به زبان فرانسوی نوشته آنتوان دو سن اگزوپری است. از معروف‌ترین داستان‌های کودکان و سومین داستان پرفروش قرن بیستم در جهان همچنین یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران ها است. در این داستان اگزوپری به شیوه‌ای سورئالیستی و به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. طی این داستان اگزوپری از دیدگاه یک کودک، که از سیارکی به نام ب۶۱۲ آمده، پرسشگر سوالات بسیاری را از آدم‌ها وکارهای آن‌ها مطرح می‌کند.

قسمتی از داستان رمان شازده کوچولو

به این ترتیب شهریار کوچولو با همه ی حسن نیّتی که از عشقش آب می خورد همان اول کار به او بد گمان شده بود. حرف های بی سر و تهش را جدی گرفته بود و سخت احساس شوربختی می کرد. یک روز دردِدل کنان به من گفت: -حقش بود به حرف هاش گوش نمی دادم. هیچ وقت نباید به حرف گل ها گوش داد.

گل را فقط باید بوئید و تماشا کرد. گلِ من تمامِ اخترکم را معطر می کرد گیرم من بلد نبودم چه جوری از آن لذت ببرم. قضیه ی چنگال های ببر که آن جور دَمَغم کرده بود می بایست دلم را نرم کرده باشد…یک روز دیگر هم به من گفت: آن روزها نتوانستم چیزی بفهمم. من بایست روی کرد و کارِ او

درباره اش قضاوت می کردم نه روی گفتارش… عطرآگینم می کرد. دلم را روشن می کرد. نمی بایست ازش بگریزم. می بایست به مهر و محبتی که پشتِ آن کلکهای معصومانه اش پنهان بود پی می بردم. گل ها پُرَند از این جور تضادها. اما خب دیگر، من خام تر از آن بودم که راهِ دوست داشتنش را بدانم!

گمان کنم شهریار کوچولو برای فرارش از مهاجرت پرنده های وحشی استفاده کرد. صبح روز حرکت، اخترکش را آن جور که باید مرتب کرد، آتشفشان های فعالش را با دقت پاک و دوده گیری کرد: دو تا آتشفشان فعال داشت که برای گرم کردن ناشتایی خیلی خوب بود. یک آتشفشان خاموش هم داشت.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: شازده کوچولو
  • ژانر: فانتزی، خارجی
  • نویسنده: آنتوان دو سنت اگزوپری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۸
  • حجم: ۱/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
22,500 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://www.ayrel.ir/?p=849
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.