آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان دست خط خدا از فاطمه حیدری دانلود رایگان

رمان دست خط خدا از فاطمه حیدری با لینک مستقیم

دانلود رمان دست خط خدا از فاطمه حیدری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، مذهبی، غمگین

تعداد صفحات : ۲۸۶

خلاصه رمان : لگد میزنم، روزگار دهن کج می کند، دوستانم بی محلی… تو تنها کسی هستی که لگدش زدم و از شوق لمسه تکه ای از وجودم لبخند زدی… لبخندی به وسعت آغوشه پدری که گاهی بود و نبودش تفاوتی نمی کند… اما فقط گاهی… شیرم را با عسلی چشمانت نوشه جان میکنم… و بزرگ می شوم… به جای اینکه عصای دستت باشم برای احساسات پاکت زیرپایی میگیرم و میفهمم روزی زندگیم به خاطره درده احساس تو فلج خواهد شد!

قسمتی از داستان رمان دست خط خدا

چهارمین روز است که خانه هیرو هستم!! آنقدر روحیه گرفته ام آنقدر عاشقم که حس میکنم هیچ زن بارداری به اندازه من حالش خوب نیست! نماز ظهرم را میخوانم روبه روی تلوزیون مینشینم… همیشه روی ماهواره است.. میزنم شبکه یک.. مثل همیشه اخبار… میزنم شبکه پنج…

به خانه برمی گردیم نشان می دهد توصیه های بارداری… لبخند میزنم چه خوب… چه به موقع! دکتر می گوید خیلیا می خواهند بدانند چی باید بخورند که بچشان خوش سیما شود… پقی میزنم زیر خنده و در دل میگویم: چقدر بیکارن اینا به جای اینکه بپرسن چی بخوریم بچه انرژی بگیره یا در مورده حال روانی بپرسن چیا میخوان…

هرچی بخواد بشه میشه دیگه خوردن به و سیب و گلابی در ماه های ابتدایی… و خوردن هلو و ه های پرز دار باعث روشنایی پوسته نوزاد می شود! بیخودی خنده ام می گیرد. در مورد تغذیه های ابتدایی میگوید… صدای تلوزیون را بیشتر میکنم…. در ماه اول به هیچ وجه خوردن جگر توصیه نمی شود !!

لبخندم عمیقتر می شود… چه بهتر… لازم نیست دغدغه نداشتنش را داشته باشم… ام به جای اینکه بگویند چه بخورید می گفتند چه نخوریم… هم روحیه ام تضعیف نمیشد هم می دانستم باید چکار بکنم.. حرف میزند در مورد غربالگری و اشعه های مضر سه بعدی… دیگر حوصله ندارم!!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: دست خط خدا
  • ژانر: عاشقانه، مذهبی، غمگین
  • نویسنده: فاطمه حیدری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۸۶
  • حجم: ۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1418
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.