آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان اسیر شیطان از O’Connor, Catherine دانلود رایگان

رمان اسیر شیطان از O’Connor, Catherine با لینک مستقیم

دانلود رمان اسیر شیطان از O’Connor, Catherine کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، خارجی

تعداد صفحات : ۴۷۱

خلاصه رمان : دلیلی دارد که دِولین وینزِر را شیطان می‌نامند. او قسم خورد که صاحب من خواهد شد و وقتی خانواده‌ام در روز های سختی قرار گرفتند، یک پاکت سیاه با امضای او به دستم رسید. خوش قیافه، بی رحم؛ شیطانی پیچیده که سال‌ها پیش قلبم را شکست، بازگشته است. اگر بخواهم خانواده‌ام را نجات دهم باید نامم را روی جای خالی امضا کنم. چاره‌ای ندارم. من الان اسیر او هستم؛ زندانی او و دارایی او…

قسمتی از داستان رمان اسیر شیطان

“ویولت؛ زمان حال” _آنی، خیلی خوشحالم که موفق شدی! من رفتم تا به بهترین دوستم سلام کنم. او از جلوی در عبور کرد و عینک آفتابی اش را برداشت. _فکر می کنی من یک مهمونی کابوت رو از دست میدم؟ به اطراف اتاق نگاه کرد. _نوشیدنی کجاست؟  _پدرم قرار نیست به تو نوشیدنی بده.

قهقهه ای زدم، بازویش را گرفتم و صدایم را پایین آوردم تا کسی نشنود که چه می خواهم بگویم. _ماریا در حال سرو نوشیدنی است و من به او گفتم که یک چیز اضافی در فنجان بریزه. من می دونستم که تو بهترین دوست منی؛ به همین دلیل. سرش را به نشانه درک تکان داد و با من به سمت اتاقی که جشن برگزار میشد رفت.

مهمانان زیادی بودند که من آنها را شناختم اما بیشتر آنها دوستان من نبودند. یک مهمانی در عمارت کابوت، حتی اگر برای تولد من بود، نیاز به دعوت از افرادی داشت که پدرم با آنها تجارت می کرد. اگر فرصتی برای رد شدن پیدا نمی کردند، احساس بی اعتنایی می کردند.

برخی از آنها دلیل آمده بودند که شاید ممکن باشد با پدر یک به یک ملاقات کنند که این برای اکثر مردم نادر است. در اتاق قدم زدم، با افرادی که می شناختم احوالپرسی کردم، با افراد مهم جدیدی آشنا شدم که نمی شناختم و اعضای خانواده ام را که می توانستند بیایند در آغوش گرفتم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: اسیر شیطان
  • ژانر: عاشقانه، خارجی
  • نویسنده: O'Connor, Catherine
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۴۷۱
  • حجم: ۶/۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
24,900 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=298
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.