آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان باور آفتاب از فهیمه رحیمی دانلود رایگان

رمان باور آفتاب از فهیمه رحیمی با لینک مستقیم

دانلود رمان باور آفتاب از فهیمه رحیمی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۵۰

خلاصه رمان : داستان زندگی دختری به نام ملیکاست که مادرش در یک سانحه کشته می شود و بعد از فوت مادرش ملیکا با مادر بزرگ و پدر بزرگش هم خانه می شود. ملیکا از بچگی عادت داشت تابستانها به روستا برود و با آسیه دختر مش تقی که یکی از خانواده های خوب روستا بودند.

قسمتی از داستان رمان باور آفتاب

آنها وقتی وارد خانه شدند پدر و ژاله هم رسیده بودند و همه به گونه ای به انها نگاه می کردند که گویی ان دو را جفت و مناسب یکدیگر دیده اند. مادربزرگ آه کشید و پدر محکم در آغوشش کشید و زیر گوشش گفت: -هر روز که می گذرد بیشتر شبیه مادرت می شوی.

ژاله گونه اش را بوسید و با مهرداد به گونه ای احوالپرسی کرد مانند آن که او را سال هاست می شناسد و برایش حکم غریبه را ندارد. مادربزرگ بلند شد تا برای ملیکا و مهرداد چایی بیاورد و هنگام برخاستن با اشاره چشم به ملیکا فهماند که با او کار دارد. ملیکا به دنبال مادربزرگ وارد آشپزخانه شد

و همانطور که گمان برده بود مادربزرگ تند و تند شروع به صحبت کرد و گفت: -قرار است که همگی با هم به مال بروید. قرار شده نه تو بدانی و نه مهرداد. آقای صالحی از تو برای مهرداد خواستگاری کرده است و قرار است بعد از سفر صالحی در مورد تو با پسرش صحبت کند و من هم با تو

که اگر هر دو راضی بودید مراسم نامزدی برگزار شود. من عهد شکنی کردم و این راز را به تو گفتم تا حواست به رفتارت جمع باشد و مخصوصا به آقا مهرداد. خوب چشم و گوشت را باز کن و او را بسنج.توقع دارم که خیلی سنگین و با وقار باشی و رفتاری شیطنت آمیز و سبک سرانه نداشته باشی.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: باور آفتاب
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: فهیمه رحیمی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۵۰
  • حجم: ۴/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=1361
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.