آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان بالا پایین اعتماد از راضیه خیر آبادی دانلود رایگان

رمان بالا پایین اعتماد به راضیه خیر آبادی با لینک مستقیم

دانلود رمان بالا پایین اعتماد از راضیه خیر آبادی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، کلکلی

تعداد صفحات : ۶۷۰

خلاصه رمان : در مورد دختری هست که عاشق پسر عموش هست ولی به خاطر بیماری فوت میکنه و یه پسری وارد زندگیش میشه که به شدت بد اخلاق و نظامی هست و سر قصه ای دختر نمی دونه که نظامی هست و میشه محافظ دختره داستان و کلی هم دیگه را میزنن و داستان جالبی هست توصیه میکنم حتما بخونید.

قسمتی از داستان رمان بالا پایین اعتماد

برگشتم خونه… رفتم سراغ مامان قند عسلم… با این که از کار خونه خوشم نمی اومد اما همیشه سعی می کردم به مامان کمک کنم چون اون با کلی اصرار باز هم زیر بار نمی رفت که خدمتکار بگیریم! ما جز افراد ثروتمند کشور بودیم چون چندین نسله که تو این جایگاه هستیم،

الانم که پسرا خودشون درآمد های خوبی دارن و در کل میشه گفت پول تو خانواده ما هیچی نبود! از نظر من کل دارایی ما دور هم بودنمون بود که اون رو به مامانم مدیونیم چون به خاطر ما سال هاست که خوانندگی و گیتارش رو گذاشته کنار و فقط به ما رسیدگی کرده و کنار هم نگهمون داشته.

مامان به پسرا یاد داد که با من چطوری رفتار کنن، مامان با این که همه خونه داشتن، باز هم تو همین خونه نگهمون داشت خدایی فرشته بود! بابا همیشه 99 درصد توجهش به مامانه! انقدر که باید جوونا ازشون یاد بگیرن عشق و وفاداری رو… با این که اختلاف سنی مامان و بابام 15 سال بود اما انگار همسنن!

مامان از گذشته هاش خیلی حرف نمی زد اما هر موقع بحثش می شد چشم هاش پر اشک بودن… من رفیق های زیادی داشتم چه پسر چه دختر، و همیشه جمعه صبح ها همگی یه گروه می شیم و میریم درکه… فردا جمعه بود و من باید وسایل هام رو آماده می کردم… احساس کردم صدای بحث شهاب و آرشاویر میاد!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: بالا پایین اعتماد
  • ژانر: عاشقانه، کلکلی
  • نویسنده: راضیه خیرآبادی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۶۷۰
  • حجم: ۳/۱ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=692
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.