آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان اسموتی با طعم مرگ از نیلوفر قنبری دانلود رایگان

رمان اسموتی با طعم مرگ از نیلوفر قنبری با لینک مستقیم

دانلود رمان اسموتی با طعم مرگ از نیلوفر قنبری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۸۲۹

خلاصه رمان : کوچه ی تنگ و باریک و پیچ در پیچ محله ی پدری ام پر است از مردهای کفترباز، چاقوساز، رعیت، بزاز، خراط و نمدمال. مرده شورها توی کوچه ی ما خانه دارند. به کوچه مان می گویند کوچه ی مرده شورها. خواهر و برادرند و کسی پدر و مادر و قوم و خویش آن ها را به یاد ندارند….

قسمتی از داستان رمان اسموتی با طعم مرگ

امروز روز خلوتی ست. اصولا دوشنبه ها کتابخانه شلوغ نمیشود. اما در عوض روزهای شنبه و پنج شنبه اینجا مثل بانک پر از همهمه و شلوغیست. دانشجوهایی که از سر و کول هم بالا میروند و در دسته های چند تایی میان مقالات پژوهشی برای نوشتن پایان نامه ها، کامپیوتر ها و قفسه های کتاب ها را زیر و رو می کنند.

این وقت هاست که رستا کم حوصله می شود و از قوانین ضد سکوتِ آنجا می گذرد و با صدای بلند به آنها تذکر می دهد. اما کو گوش شنوا. به هر حال امروز دوشنبه ی خوبیست. آسمان یک سرسوزن باران باریده و هوا خیلی هم دود زده و کثیف نیست. آفتاب هم امروز درخشنده تر است.

با خیال راحت پا روی پا می اندازد که کتابش را بخواند اما دردی میان زانو و رانش می پیچد. یک فحش خیلی زشت توی دلش نثار پندار می کند. بعد از گذشت دو روز همچنان پا درد دارد. کبودی های روی گردن و بازوهایش هم صبح به صبح به وقت لباس پوشیدن  قبل از آمدن سر کار

به او هشدار می دهند دست بردارد از این واژه ی آبرو که بیشتر او را در نکبت فرو میبرد. اما او همچنان یک زن ترسو باقی مانده. میترسد از روزی که مادرش بفهمد. و این آگاهی می شود زندگی در طبقه ی هفتم جهنم. انجا که آتشش سوزاننده تر است و هیچ اثری از خاکسترش هم باقی نمی ماند…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: اسموتی با طعم مرگ
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: نیلوفر قنبری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۸۲۹
  • حجم: ۴/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1687
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.