آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان شب نیلوفری از رویا خسرونجدی دانلود رایگان

رمان شب نیلوفری به رویا خسرونجدی با لینک مستقیم

دانلود رمان شب نیلوفری از رویا خسرونجدی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۲۷۰

خلاصه رمان : باز کمی این پا و آن پا کرد و باز آرزو کرد همه چیز درست پیش برود. برای صدمین بار به ساعتش نگاه کرد و با نگرانی به انتهای خیابان فرعی و باریکی که سر آن ایستاده بود خیره شد. ناگهان چشمانش برقی زد و لب هایش بی اختیار به لبخند کمرنگی باز شد. کمی دستپاچه شده بود اما…

قسمتی از داستان رمان شب نیلوفری

سوز سردي به صورتش خورد و احساس کرد پاهایش به کزکز افتاده است. از دور دختران کلاسور به دست را دید که شاداب و سرحال از آموزشگاه خارج می شدند. سال ها بود که دیگر دوشنبه ها سر این کوچه نمی ایستاد و انتظار نمی کشید. سال ها بود که می دانست هرگز انتظارش نتیجه نخواهد داد.

اما امروز به ناگاه خود را سر همان خیابان فرعی، کمی پایین تر از میدان می دید سر همان کوچه و باز هم منتظر. اما این بار انتظار کسی را می کشید که می دانست هرگز نخواهد آمد. او سال ها بود که از این کوچه و آموزشگاه رفته بود. پس او چرا آنجا ایستاده بود؟

دختران جوان اکنون سر خیابان رسیده بودند و در حال رد شدن از مقابل. بی اختیار گامی به جلو برداشت و آهسته گفت: -عذر میخوام خانم ها…. هر چهار دختر جوان به یکباره ایستادند و او که فاصله اش با ماکان کمتر از بقیه بود با لبخندی پرسید: -بله آقا؟ ماکان بی اختیار گفت: -بچه هاي علوم انسانی تعطیل شدن؟

-عمومی یا اختصاصی؟ -نمی دونم. -به هرحال فرقی نمی کنه کلاس ما اخرین کلاس بود فکر میکنم الان دیگه در اموزشگاه را بستن… شما دنبال کسی می گردید؟ – بله یعنی… نه… ولی بله. نفر دوم پرسید:  شاید ما بتونیم کمکتون کنیم اسمشون چیه؟

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: شب نیلوفری
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: رویا خسرونجدی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۷۰
  • حجم: ۳/۹ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=927
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.