آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان عدالت و عشق از ترنج دانلود رایگان

رمان عدالت و عشق از ترنج با لینک مستقیم

دانلود رمان عدالت و عشق از ترنج  کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، هیجانی

تعداد صفحات : ۲۰۶۵

خلاصه رمان : داستانی شوکه‌کننده و مهیج، از تقابل یک مرد، یک زن و عشقی سوزان… مردی جذاب و میلیاردر که برای رسیدن به هدف‌هایش، خیلی چیزها ازجمله انسان‌ها را زیر پا می‌‌گذارد، ولی ناگهان عاشق می‌شود و عشق می‌سوزاند ریشهٔ تمام خودخواهی‌ هایش را… و دختری مهربان، اما عدالت‌پیشه و صلح‌جو که جز راستی و اجرای عدالت آرزویی ندارد… و عشقی ناب و سوزان، جریان یافته در رگ‌و‌پِی‌شان، که می‌سوزاند و می‌گدازد و داغ می‌زند بر روحشان…

قسمتی از داستان رمان عدالت و عشق

برای هر پیروزی باید جشن گرفت. انسان اگر تشویق شود کارش را بهتر انجام می دهد، ولى منع و تنبیه در هشتاد درصد انسان ها ایجاد انرژی منفی، لجاجت و نتیجه معکوس دارد. این نظر او بود. با این که خواهرش و مدیر پروژه مخالف ضیافت بودند، ولی او آن را، برای تجدید قوا و افزایش توان کارمندان درگیر این پروژه، لازم می دانست.

ضیافت شام با شرکت کارمندان و تمام مسئولان پروژه بهار در تالاری برگزار شده بود. مهتاب مثل همیشه بهانه آورده و شرکت نکرده بود، اما می دانست، از امین خواسته او را به سینما ببرد و این باعث دلگرمی اش بود. مهوش اما، شیک و باکلاس همراهش آمده بود.

کت ودامن بنفش خوش رنگ و دوختی پوشیده بود، که احتمالا هزینه اش با حقوق یک ماه کارمندی برابری می کرد. او نمونه کامل پدرشان بود. ولخرج، شیک و شهرت طلب. از صبح حال عمومی خوبی نداشت. اتفاقات و مشکلات اخير و استرس های پشت سر هم گوارشش را به هم ریخته بود.

با ورود به سالن از جلیل سراغ دستشویی را گرفت، که با اعلام خرابی دستشویی مردانه، به زنانه رفت و شاهد ماجرای سرگرم کننده ای شده بود. خواهرش با کارمندان خانم و قدیمی شرکت مشغول صحبت بود. به جلیل اشاره کرد که فوری نزدیک شد، ولی نگاهش را از چشمان او گرفت…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: عدالت و عشق
  • ژانر: عاشقانه، هیجانی
  • نویسنده: ترنج
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۰۶۵
  • حجم: ۶/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=1819
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.