آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان در آغوش رویا از مریم صمدی دانلود رایگان

رمان در آغوش رویا به مریم صمدی با لینک مستقیم

دانلود رمان در آغوش رویا از مریم صمدی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۵۵۴

خلاصه رمان : شیدا ۴ برادر دارد سیاوش که از همه بزرگتر است عاشقانه شیدا را دوست دارد. شیدا نمی داند چرا او اینهمه نگران اوست. وقتی جنگ می شود ۴ برادر به جنگ می روند شیدا هم که پرستار است به جبهه می رود سیامک برادر شیدا در جبهه مفقود می شود. شیدا که از سیاوش قول گرفته بود همه را سالم تحویل او دهد با سیاوش قهر می کند و مدت ها افسرده می شود…

قسمتی از داستان رمان در آغوش رویا

اسمان پر از ستاره بود. ستاره ھا چشمک زنان در اسمان می درخشیدند. رقص انها و ماه بقدری جلوی دیدش را گرفته بود که متوجه حضور او نشد. اھسته زمزمه کرد: دلم برات تنگ می شه. صدای او را شنید مثل ھمیشه امیخته ای از طنز و نرمش در صدایش موج می زد. _من زود برمی گردم.

خیلی زود. نه سال مثل برق و باد می گذره. قطره اشکی جلوی چشمش را گرفت. _تو می خوای بری ایتالیا. چند سال دور از من! پس… پس من چه کارکنم؟ _من برمی گردم. برای ھمیشه. تو منتظر می مونی. مگه نه؟ نگاه قھرالودی به سویش کرد و موذیانه گفت: اگه بگم نه، چی میگی؟

پوزخند او را حس کردم. اون قدر اینجا می شینم که بگی اره، مگه من چند تا شیدا دارم که بخوان بهم جواب منفی بدن؟ سرش را به طرف دیگر چرخاند و گفت : اگه شیدا رو دوست داشتی ترکش نمی کردی. صدای او را شنید صدایش واقعا خوش اھنگ و گوش نواز بود… _مگه می خوام برای ھمیشه برم؟

فقط چند سال. نگذاشت بیشتر از ان ادامه بدھد. پرتوقع به نیمرخ مغرور و پرشکوه او نگاه کرد. چقدر جذاب و خواستنی بود. _جوری از چند سال حرف می زنی انگار فقط یکی دو روزه. نگاه او را چون ھمیشه با مهر و عطوفت دید. شیدا… من فقط یکی دو روز دیگه ایرانم، دوست داری این چند روزه رو…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: در آغوش رویا
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مریم صمدی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۵۵۴
  • حجم: ۱/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=583
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.