آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان نازکترین حریر نوازش از ر.اکبری دانلود رایگان

رمان نازکترین حریر نوازش به ر.اکبری با لینک مستقیم

دانلود رمان نازکترین حریر نوازش از ر.اکبری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۲۵۰

خلاصه رمان : داستان دختری به نام سالومه که بعد از فوت پدر و مادرش به خواست پدرش پیش خانواده پدری بر میگرده اما رفتار عمه ها و دختر عمه و پسر عمه هاش با اون خیلی بده چون اون و مادرش رو مقصر از دست دادن برادرشون میدونن سالومه تو این خانواده که هیچ علاقه ای به اون ندارن زندگی میکنه و عاشق پسر عمه اش سالار میشه پسری که هیچ کس حق نداره رو حرفش حرف بزنه و ماجرای اصلی از اینجا آغاز میشه…

قسمتی از داستان رمان نازکترین حریر نوازش

تا تاریک شدن هوا در اتاق ماندم و به در و دیوار اتاق خیره شدم و با عکس پدرو مادرم حررف زدم. ساعت هفت بود که پائین رفتم. عمه مقابل تلویزیون نشسته بود، سلام کردم. سر بلند کرد و نگاهم کرد، نگاهش هنوز هم مثل بار اول سرد و بی فروغ بود. پاسخ سلامم را داد و دوباره به صفحه تلویزیون خیره شد.

نگاهم به ساعت مقابلم بود، نفهمیدم چطور دقایق گذشت که وقتی بار دیگر به ساعت نگاه کردم ساعت نزدیک هشت بود. عمه سر بلند کرد و گفت: گوهر خانم! همان یکبار کافی بود تا گوهر بیاید. گوهر مقابل عمه ساکت و بیگانه ایستاد. عمه گفت: میز شام و آماده کن… سالار امشب خیلی گرسنه س!

این چند روز خیلی خسته شده. گوهر حرف گوش کن از آنجا خارج شد. دلم شور می زد و نگران بودم. بعد از انتظاری تلخ و کشنده، صدای گام های سنگین و خسته ی مردی تمام فضا را پر کرد. عمه بلند شد و من هم به اطاعت از او برخاستم، سر بلند کردم و به در خیره شدم.

چند ثانیه بعد قامت بلند و تنومند مردی جوان در چارچوب در ظاهر شد، فاصله زیاد بود و چهره اش را نمی دیدم… صبر کردم تا نزدیک آمد، درست مقابل عمه و قیل از اینکه کسی چیزی بگوید دستپاچه سلام کردم. انگار تازه متوجه حضور من شده بود، سرش چرخید. حالا به خوبی او را می دیدم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: نازکترین حریر نوازش
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: ر. اکبری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۵۰
  • حجم: ۴/۴ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=762
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.