آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان اشک لیلی از مریم دالایی دانلود رایگان

رمان اشک لیلی از مریم دالایی با لینک مستقیم

دانلود رمان اشک لیلی از مریم دالایی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۱۷۹

خلاصه رمان : لیلی دختری است با بیماری کلیوی که مانی نوه پیرمرد و پیرزنی که او با آنها زندگی می کند عاشقش می شود. پیمان عشق می بندند و مانی به شیراز برای ادامه تحصیل می رود. نوه دیگر پیرمرد از فرانسه برمی گردد و از لیلی خواستگاری می کند. در همان حال کلیه خود را هم به او می دهد. لیلی مجبور به پذیرفتن خواستگاری او می شود و …

قسمتی از داستان رمان اشک لیلی

مادرجون سینی را که حامل قرآن و آب بود بلند کرد و با لبخند به چهره دو نوه جوانش نگاه کرد. او بغض خود را پشت این لبخند پنهان کرده بود، درست مثل بقیه! فقط دو مادر بودند که نمی توانستد اشک های خود را مهار کنند. بعد از مهبد، مانی هم قرآن را بوسید و از زیر آن گذشت.

برای آخرین بار برگشت و گفت: بچه ها نامه یادتون نره. او در واقع به لیلی سفارش می کرد اما ونوس در جوابش گفت: هفته ای یه نامه. ماشین حرکت کرد و مادرجون کاسه آب را پشت سر آن ها پاشید و زیر لب دعا کرد. مانی باز هم برگشت و به لیلی نگاه کرد. لیلی هم با نم چشمانش او را بدرقه کرد.

با رفتن آنها گویا تمام هیاهو و شادی هم رفته بود. دخترها آرام آرام از هم جدا شدند و بسوی خانه های خود رفتند اما لیلی خودش را به آلاچیق رساند. روی تنه درخت نشست و بی صدا بغضش را خالی کرد. بعد از رفتن او دقایق برایش به کندی می گذشت و لحظه ها را با دلتنگی می گذراند.

بیشتر اوقات به آلاچیق می رفت و نامه های او را چند بار می خواند و برایش نامه می نوشت. حالا دیگر هر وقت برای دیالیز به بیمارستان می رفت یاد همان روز زیبایی می افتاد که او به عشقش اعتراف کرد. پاییز به پایان خود نزدیک می شد و زمستان قدم به قدم می آمد تا جای او را پر کند…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: اشک لیلی
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مریم دالایی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۷۹
  • حجم: ۳/۵ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://www.ayrel.ir/?p=327
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.