آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان ازدواج مجدد از مهربانو دانلود رایگان

رمان ازدواج مجدد به مهربانو با لینک مستقیم

دانلود رمان ازدواج مجدد از مهربانو کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۱۷۰۹

خلاصه رمان : سهیل مرد خشنی که اهل ازدواج نیست.مردی سرسخت که شب خاستگاری از بهار شرط یه همخونه بودن ساده رو میذاره اما بهار کاری میکنه که….

قسمتی از داستان رمان ازدواج مجدد

هر دو وارد اتاق شدند بهار روی تخت نشست سهیل هم روی صندلی میز تحریر جا گیر شد… استرسی بر جان دخترک نشست تازه داشت به اوج فاجعه پی می برد… داشت با خودش چه می کرد… حتی با این بیچاره ای که روبه رویش نشسته بود! او که دیگر قلبی نداشت برای شروع زندگی جدید!

مگر می شد بی قلب پا گذاشت درون یک زندگی…! در پی این بود که از کجا شروع کند و چه بهانه ای برای خراب کردن تصمیم احمقانه اش بیاورد که سهیل زودتر از او به حرف آمد… می خوام حرف های مهمی بزنم بهتره خوب گوش کنید! و بالاخره آنجا بود که بهار سرش را بالا گرفت نگاهش به چهره سهیل افتاد…

ظاهر خوبی داشت چهره ای جذاب و مردانه و هیکلی ورزیده و متناسب که در آن کت و شلوار مشکی هم خودنمایی می کرد… ! در آن کت و شلوار مشکی اما هیچ کدام از اینها برایش اهمیت نداشت… شاید اگر سالها پیش بود کلی فکر و خیالات فانتزی در سرش نقش می بست! اما حالا.. نه..!

با کمی تاخیر بالاخره صدایش درآمد. بفرمایید من گوشم با شماست! سهیل نفس عمیقی سر داد و به طور دلربایی انگشتانش را میان مجعد موهایش کشید… اگر دختر دیگری جای بهار بود حسابی قند در دلش آب میشد… اگه من الان اینجا قرار گرفتم فقط و فقط بخاطر مادرمه…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: ازدواج مجدد
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مهربانو
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۱۷۰۹
  • حجم: ۴/۷ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
https://ayrelroman.ir/?p=533
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.