آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان می تراود مهتاب از مریم رضاپور دانلود رایگان

رمان می تراود مهتاب به مریم رضاپور با لینک مستقیم

دانلود رمان می تراود مهتاب از مریم رضاپور کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۳۳۵

خلاصه رمان : در مورد دختر شیطونی به نام مهتاب که با مادر و مادر بزرگش زندگی میکنه طی حادثه ای عاشق شایان پسر همسایه ای که به تازگی به محله اونا اومدن میشه اما فکر میکنه شایان هیچ علاقه ای به اون نداره و برای همین از لج اون با برادر شایان. شروین ازدواج میکنه که بعد از مدتی میفهمه شروین یه جاسوس و خلاف کار برای همین تصمیم به برگشت میگیره که متوجه میشه حامله است در این حین شایان….

قسمتی از داستان رمان می تراود مهتاب

بیرون هوا تاریک شده بود. حالا باید چه خاکی به سرم می ریختم؟ می ترسیدم سوار تاکسی بشم. خب آخه اگه من خاک بر سر با این استاد بی کار تر از خودم دل نمی دادم و قلوه نمی گرفتم، الانه خونه هم رسیده بودم. یکی نبود بگه دختر پرچونه، این همه ورور واسه چی بود؟

اونم جلسه ی اولی! حالا حتما خانم جان از نگرانی گیساشو کنده. دلم می خواست از حلقم بزنه بیرون. ماشین های مدل بالا بوق می زدند و من سرگردان دنبال یک تاکسی می گشتم. قلبم با بوق هر ماشینی می افتاد زیر پام، که یک ماشین زیر پام ترمز زد. می خواستم از ترس همون وسط خیابون زار بزنم،

که صدای آشنایی گفت: سوار شو پیشی. الهی قربونش برم. دایی فربد بود که آمده بود دنبالم. نفهمیدم چطور خودمو انداختم توی ماشین و گفتم: آخیش! دایی با خشمی ساختگی گفت: مرض. و در همان حال گذاشت دنده یک. می دونستم ژست عصبانیت گرفته،

اولا که دایی خیلی کم عصبانی می شه. تازه اگه واقعا عصبانی بود که نمی گفت پیشی. واسه همین بهم برنخورد. اومدم شیشه رو بدم بالا که استاد رو دیدم مگی به بغل پشت یکی از پنجره های طبقه بالا ایستاه بود ه زاغ سیاه چوب زدن. اه، بدم اومد. مثل خاله سکینه ها. من بی چشم و رو نیستم؟

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: می تراود مهتاب
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مریم رضاپور
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۳۵
  • حجم: ۵/۷ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=571
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.