آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان قول فرشته از Aleatha_Romig دانلود رایگان

رمان قول فرشته از Aleatha_Romig با لینک مستقیم

دانلود رمان قول فرشته از Aleatha_Romig کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، خارجی

تعداد صفحات : ۳۰۷

خلاصه رمان : درحالی که دست رت دور مچم محکم تر میشد، وارد سالن شدیم. اما اینجا با همه جای عمارت که قبال دیده بودم خیلی فرق می کرد. اینجا خیلی شاهانه بود. انگار برای اعضای خانواده سلطنتی درست شده بود. نفس عمیقی کشیدم و به کسی که کنارم نشسته بود نگاه کردم، پیراهن سفید مردانه رت تو بدن عضلانیش کشیده شده بود و روش تاکسیدویی که کاملا برازنده اش بود پوشیده بود. چشم هام رو بالا نبردم تا نبینم که…

قسمتی از داستان رمان قول فرشته

لعنتی امشب ، شب عروسی من بود و من جایی که باید باشم نبودم. من میخواستم امشب طبقه بالا پیش عروسم باشم. صدای قدم هام قبل از اینکه خودم وارد دفترم بشم به گوش افرادم رسیده بود. بهشون پیام داده بودم که دارم میام. همین که داخل شدم لئون گفت « رییس … »

دستم رو بردم بالا و سرم رو تکان دادم. می خواستم تا میتونم این گفتگو رو به زمان بعدی موکول کنم . اما حقش این بود که یه شام رمانتیک تو شب عروسیش داشته باشه. و حقش نبود به خاطر کار من این و از دست بده. دوتا از مورد اعتمادترین افرادم، لئون و نوح اینجا بودن. یان هم باید اینجا بود.

اما به جاش طبقه بالا مراقب اما بود که براش اتفاقی نیوفته. هنری کسی که بوردو و اینگالس رو به خانه ام راه داده بود سوار اون ماشینی بود. معلوم نبود به چه مقصدی میره. در کتابخانه رو باز کردم و به دفتر داخلیم رفتیم، اونجا کتم رو درآوردم و گوشیم رو روی میز گذاشتم.

حالا همه مون اینجا بودیم. بهشون اشاره کردم « بشینید. » بهشون اعتراف کردم « من نمی خواستم این شب لعنتی اینجا باشم. بهم بگید چی شده؟ میخوام بدونم سرویس دهی هنری به رمسس ها تموم شده. » اون دوتا بهم نگاه کردند. لئون درحالی که از جاش بلند شده بود گفت…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: قول فرشته
  • ژانر: عاشقانه، خارجی
  • نویسنده: Aleatha_Romig
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۰۷
  • حجم: ۷۰۸ کیلوبایت
  • منبع تایپ: آیرل
خرید کتاب
23,750 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=658
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.