آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان طلوع سیاه از پ. غفاری دانلود رایگان

رمان طلوع سیاه به پ. غفاری با لینک مستقیم

دانلود رمان طلوع سیاه از پ. غفاری کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی، پلیسی

تعداد صفحات : ۵۲۷

خلاصه رمان : داستان خاطره فقیه، دختری که با تمام شوخ طبعی اش زندگی پر فراز و نشیبی را تجربه می کند. خاطره در وادی عشق می افتد و روزگارش، مخملی از آفتاب می شود. طلوع می کند از دل سیاهی ها…

قسمتی از داستان رمان طلوع سیاه

دامنم را بالا می گیرم. خودم را روی طاقچه کنار پنجره بالا می کشم و به در روبرو زل می زنم… چند روز است که ندیدمش !… کجاست این پسر شاخ شمشاد و محجوب و البته راننده ناشی!؟ چانه ام را روی زانوهای جمع شده ام می گذارم و به فضای غبار آلود و خزان زده بیرون زل میزنم.

برگ های پاییزی میان امواج باد، رقص فنا گرفته اند و سرخوش روی موزاییک های حیاط فرو می افتند و نمی دانند این رقص ها، شروعی دیگر ندارد و پایان خوشی شان نابودیست… نمی دانم چطور است که غمهای پاییزی ام رنگشان قرمزتر و درجه سوزشان گرمتر است. نمیدانم چرا این غبار آسمان پاییزی،

یک جور غم تنهایی شیرین را مهمان دلم میکند. یک جور غم که دلم می خواهد پر و بالش بدهم… می خواهم غرقش شوم. خود آزاریست شاید: نمیدانم! نگاهم به حیاط است و حواسم پی کارهایی ست که آرزویش را داشتم و دارم؛ آرزوی داشتن حیاطی به همین شکل در یک محله قدیمی و اصیل.

یک خانه و یک خانواده معمولی… میخواهم دخترم از یک خانواده معمولی باشد؛ یک پدر و یک مادر یک خانواده !… من هم از یک خانواده معمولی هستم… حداقل شبیه یک خانواده معمولی… یک کم یا شاید هم یک دنیا متفاوت تر! اما میخواهم خاطره فقیه باشم از یک خانواده معمولی!

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: طلوع سیاه
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی، پلیسی
  • نویسنده: پ. غفاری
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۵۲۷
  • حجم: ۳ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=622
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.