آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان زیر باران های جنوبی از معصومه راهپیما دانلود رایگان

رمان زیر باران های جنوبی از معصومه راهپیما با لینک مستقیم

دانلود رمان زیر باران های جنوبی از معصومه راهپیما کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۲۰۳۴

خلاصه رمان : البرز مردیست با یک زندگی پیچیده؛ روزمرگی های پشت سر هم! زن بیماری که البرز هر روز بر حسب وظیفه به او سر می زند. گل و مایحتاج زن را می برد با سکوتش مواجه می شود و بر می گردد به زندگی افتضاحش. روابط، خطا و خیانت فقط و فقط مرهم های اشتباهی اند برای زخم عمیقِ روحش! اما درست در وقتی که انتظارش را ندارد؛ زندگی اش زیر و رو می شود….

قسمتی از داستان رمان زیر باران های جنوبی

پشت فرمان اتومبیلم نشسته ام. هوا به شدت سرد و بارانی ست. برودت بیشتر شده و بخاری اتومبیلم با قدرت تمام در حال گرم کردن اتاقک ماشین است. خیابان بلند ریچموند هیل باران خورده است و تمیزیش بیشتر از قبل به چشم آدم می آید. چراغ های مغازه های اغذیه فروشی های تمام وقت روشن هستند.

باران تند تند اما بی صدا فرود می آیند روی شیشه اتومبیلم. به آدم هایی که می گذرند نگاه می کنم. صدای آژیر ماشین آتشنشانی می آید. همه ی اتومبیل ها به سرعت خود را به لاین کنار خیابان می کشند. ماشین آتشنشانی گلوله وار رد می شود. دوباره به میانه ی خیابان بر می گردم.

پشت اتوبوس قرز رنگ ناوگان حمل و نقل عمومی لندن معطل می شوم. چشمانم خسته و خوابالودند.بالاخره پس از طی طریق کسل کننده ی هر روزه ام می رسم. به فرعی آشنای همیشگی، داوور هاووس. ساختمان دو طبقه ی شیروانی با آجر های نسوز قرمز و پنجره های سفید رنگ

به اندازه ی خودم برایم آشنا هستند. به اندازه ی تمام زندگیم. اتومبیل را درون باغ کوچک جلوی خانه و پشت شمشادهای به شدت سبز می برم. پاکت حاوی پرتقال ها و گل های لاله ی پیچیده در کاغذ کاهی که خرید ه ام را از ماشین بیرون می آورم. به ساعتم نگاه می کنم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: زیر باران های جنوبی
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: معصومه راهپیما
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۰۳۴
  • حجم: ۸/۹ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=527
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.