آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان تا ته دنیا از سوگند دهکردی نژاد دانلود رایگان

رمان تا ته دنیا به سوگند دهکردی نژاد با لینک مستقیم

دانلود رمان تا ته دنیا از سوگند دهکردی نژاد کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، کلکلی

تعداد صفحات : ۲۴۲

خلاصه رمان : داستان یک دختری که به همکلاسیش به اسم مسعود عاشق میشه و مسعود هم به اون عاشق میشه ولی ازبس هردو خیلی مغرور بودند که نمی تونند عشق خودشون رو ابراز کنند.

قسمتی از داستان رمان تا ته دنیا

پنج و نیم ساعت زنگ زد. به سختی بیدار شدم چشم هایم را مالیدم. چقدر خوابم می آد. کاش نرم ولی نه نمی شه. قول دادم. چند تا خمیازه طولانی کشیدم و با بی حالی مثل گوشت خودم را از این پهلو به آن پهلو کردم. لای پنجره کمی باز بود. نسیم خنک و سرد بهاری به صورتم خورد.

لرزم گرفت و خواب آلودگی ام پرید. از جایم بلند شدم ساحل توی تختش نبود. با تعجب دیدم جلوی اینه داره خودش را درست می کنه. نگاهم کرد. عادی. مثل همیشه. “سلام جوجه. بالاخره بیدار شدی؟ بجنب. بجنب دیر می شه ها. از بقیه عقب می مونیم .” به مغزم فشار آوردم. هنوز کاملا هوشیار نبودم .

” چی ما عقب می مونیم؟ یعنی اینکه …” اخمی به پیشانی اش آورد. ” اره دیگه مگه دعوتم نکردی بیام کوه ؟” جوابش را ندادم و تختم را مرتب کردم. با خودم کلنجار رفتم. چرا دیروز اینقدر بد باهاش حرف زدم. هر چی باشه چند سال از من بزرگتره. بد منو که نمی خواد . تازه خودم هم می دونم که همه

حرف هایش درسته. ولی چکار کنم بالاخره آدم به تفریح نیاز داره. این هم فاله و هم تماشا. بعد هم اگر ببینم رفتارشون زیادی جلف و سبکه دیگه هیچوقت باهاشون نمیرم. آخرین چروک روتختی را صاف کردم و کنارش رفتم. جورابش را پوشید. نفس عمیقی کشیدم. کمرش را راست کرد و روبه رویم قرار گرفت…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: تا ته دنیا
  • ژانر: عاشقانه، کلکلی
  • نویسنده: سوگند دهکردی نژاد
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۴۲
  • حجم: ۴/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=716
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.