آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان این سه زن از مسعود بهنود دانلود رایگان

رمان این سه زن به مسعود بهنود با لینک مستقیم

دانلود رمان این سه زن از مسعود بهنود کامل رایگان

ژانر رمان : اجتماعی، تاریخی

تعداد صفحات : ۴۶۴

خلاصه رمان : آن ها در صورتی که اصلا شبیه به هم نبودند از جهاتی شباهت های نیز به هم دیگر دارند. یکی از آنان به اسم ایران تیمورتاش هفت تیر برداشته و تا اینکه تقاص خون پدر را از قاتلش بگیرد و تا این کار را انجام ندهد آرام ننشیند. دختر بعدی دیگری که مریم فیروز نام داشت علی رغم خاستگاه طبقاتی خویش توده ای شد و ماند. بدون آن که از کمونیسم اطلاعات بیشتری داشته باشد و خوانده باشد و این مسیر را واسه ی انتقام گرفتن از پهلوی ها انتخاب کرد.

قسمتی از داستان رمان این سه زن

در کرمانشاه بود که خبری حکومت تهران را به لرزه در آورد. محمد علی شاه مخلوع بار دیگر با همکاری روس ها به ایران حمله آورده، درصدد بازپس گرفتن سلطنتی بود که آن را با مقاومت مردم آذربایجان و حمله نیروهای شمال و بختیاری به تهران از دست داده بود.

محمدعلی شاه را دو برادرش سالارالدوله و شعاع السلطنه همراهی می کردند. سالارالدوله از غرب به داخل خاک ایران آمد. او از دو برادر خود شجاع تر بود. مجلس و دولت فورا قوا برای دفع حمله محمدعلی شاه و سالارالدوله تدارک دیدند. و جایزه ای برای کسی تعیین کردند که آنها را بکشد.

نیروی غرب زیر نظر فرمانفرما والى کرمانشاه مأمور دفع سالار الدوله بودند. پول و افراد کمکی از تهران رسید. اما افسران قزاق می دیدند که نه فرماندهان روس آنها و نه فرمانفرما میلی به جنگ با سالارالدوله ندارند. سالارالدوله بعضی از سران ایلات و عشایر را به خود فرا خواند و مشغول نامه پراکنی

با فرمانفرما بود و او را «پسرعموجان»و«شاهزاده محترم» خطاب می کرد. قزاق ها نیز هر روز در گوشه ای به مأموریت فرستاده می شدند. هرشب در چادر افسران قزاق سخن بر سر بازی های سیاسی بود و دزدی های مأموران دولتی.رضا شصت تیر و افسران دیگر، مدام به این و آن بدهکار بودند و…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: این سه زن
  • ژانر: اجتماعی، تاریخی
  • نویسنده: مسعود بهنود
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۴۶۴
  • حجم: ۳/۶ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=718
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.