آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان التیام از م. کمالزاده دانلود رایگان

رمان التیام از م. کمالزاده با لینک مستقیم

دانلود رمان التیام از م. کمالزاده کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی، ازدواج‌اجباری

تعداد صفحات : ۲۷۴۷

خلاصه رمان : رعنا دختری که در روز ختم مادرش چشمانش به گلنار،زن پدر جدیدش افتاد که دوشادوش پدرش ایستاده بود. بلافاصله پس از مرگ مادرش پی به خیانت مهراب، پدرش، با گلنار آبدارچی مدرسه اش می برد. برای انتقام از مهراب خود را وارد یک ازدواج قراردادی با شاهرخ می‌کند. شاهرخ، مردی که در پی از دست دادن پدرش بار خانواده پنج نفره اش را به دوش می کشد و مردانه به روی خواسته های خود پا می‌نهد …

قسمتی از داستان رمان التیام

ان شب پس از رفتن رعنا به نارنج خانه، شاهرخ کنار مادرش در اشپزخانه مشغول گذاشتن ظروف در ماشین بود. طوبی به شایسته که غذاها را با شادی در یخچال قرار می داد گفت: _مادر تو چرا اینجایی؟ برو پیش شوهرت تنهاست. شایسته با خجالت اشاره ای به شاهرخ کرد و گفت: شایان پیششه.

طوبی با اخم گفت: بیخود شایان زنشه یا تو؟ برو پیش شوهرت لحاف دو نفره گذاشتم تو اتاقته پهن کن بخوابین دیر وقته. شایسته از اینکه جلوی شاهرخ مادرش حرف از ماندن عرفان برای بار اول را میزد، خجالت زده شده بود. سریع دستانش را شست و به دنبال همسرش رفت.

شادی غرغر کرد: چرا باید عرفان اینجا بمونه؟ طوبی با اخم هیس بلندی کرد و گفت: اروم يهو عرفان تو حیاط باشه می شنوه صداتو! شادی معترضانه گفت: خب راست میگم دیگه همش یا عرفان اینجاست و شایسته پیششه یا بیرونن یا خونه‌ سمیه خانومه… اصلا دیگه شایسته رو نمی تونم ببینم.

با بعض ادامه داد: خواهرمو برداشته برده! و از اشپزخانه بیرون رفت تا در اتاقش باز گریه اش را از سر گیرد. شاهرخ سری به نشانه ی تاسف تکان داد و رو به طوبی که قصد دنبال کردن شادی را داشت گفت: ولش کنین مامان. بیشتر بهونه گیریش واسه فیلمه! کراشش مرده داره نق میزنه …

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: التیام
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی، ازدواج اجباری
  • نویسنده: م. کمالزاده
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۷۴۷
  • حجم: ۱۰/۴ مگابایت
خرید کتاب
26,500 تومان
دانلود بلافاصله پس از پرداخت
https://ayrelroman.ir/?p=3408
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.