آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان از بام تا آسمان از مریم موسیوند دانلود رایگان

رمان از بام تا آسمان به مریم موسیوند با لینک مستقیم

دانلود رمان از بام تا آسمان از مریم موسیوند کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۳۱۷

خلاصه رمان : لیلی موحد دانشجوی موفق کارشناسی ارشد که دوران طلایی زندگی اش را می گذراند با حادثه ای ساده متوجه بیماریش می شود. این بیماری زندگی او را تغییر می دهد. داستان روی سه گانه مرگ و زندگی و عشق کار می کند. مفاهیمی که با بودن آن یکی معنا پیدا می کنند. پایان داستان تلخ نیست و در واقع وقتی به هدفش رسید تمام می شود. مرگ لیلی هدف داستان نیست.

قسمتی از داستان رمان از بام تا آسمان

سرم را روی بالش می گذارم و چشم هایم را می بندم. حتی حالا که در کنفرانس ھای داخل کشور و مجله ھای خارجی مقاله ارائه می دھم، آن حس رضایت که باید در دلم نمی پیچد. انگار چیزی در زندگی ام کم است. چیزی که مرا به شور در آورد. حس می کنم ھمه ی اینها خودم نیستم

ولی قادر به تغییر نوع زندگی ام نمی باشم. روشی به جز ھمین را یاد نگرفته ام. صدای اذان در خانه می پیچد. بروم یا نروم؟! چکار کنم؟ ! بی ھدف سالن را گز می کنم. با چند نفر از خدمات دانشگاه سلام و علیک می کنم. فکر می کنم. فکر می کنم. باشد می روم. مرگ یک بار، شیون یک بار. پله ھا را دوتا یکی بالا می روم.

.مصممم.به طبقه پنجم که می رسم نفسم بالا نمی آید. زانوھایم می لرزند .از کنار اتاق مامان رد می شوم و می روم داخل راھرو .ابتدایش می ایستم .چهارمین اتاق سمت راست، اتاق استاد راسخی است .جلو می روم .مثل ھمیشه بوی قهوه اش ریخته توی راھرو باریک و دراز. جلوی اتاقش می ایستم.

چند دانشجوی دختر و پسر اتاقش را قرق کرده اند .سلامی آرام می دھم و گوشه ای می ایستم. اتاقش دوازده متر بیشتر ندارد. قفسه ای پر از کتاب و پایان نامه یک طرف دیوار را پر کرده اند. استاد پیرمرد شصت و خورده ساله ایست با شکمی بزرگ که ھمیشه به جای کمربند، بندیلک استفاده می کند.

 

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: از بام تا آسمان
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: مریم موسیوند
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۳۱۷
  • حجم: ۴/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=931
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.