آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان کویر تشنه از مریم اولیایی دانلود رایگان

رمان کویر تشنه به مریم اولیایی با لینک مستقیم

دانلود رمان کویر تشنه از مریم اولیایی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه

تعداد صفحات : ۵۷۸

خلاصه رمان : مینا دختر زیبایی است و خواستگارن زیادی دارد آنان به تازگی با خانواده ایی آشنا شدند که با شعور پولدار و فهمیده هستند پسر این خانواده عادل پسر زیبایی است و خواستگار مینا است ولی مینا فقط او را برای دوستی می خواهد ولی دوست ندارد که با او ازدواج کند مینا به پسر عمو عادل علاقه مند است و مایل به ازدواج با اردشیر است ولی با مخالفت خانواده روبرو می شود و بدون عشق با عادل ازدواج می کند…

قسمتی از داستان رمان کویر تشنه

عمو علی ھمانطور که روبروی پنجره ايستاده و يک دستش را به شيشه گذاشته بود، سر به زير انداخت و در رويای خودش غرق شد. ھيچ حال خوشی نداشت. صدايش زدم: عمو جون ! در حالی که برمي گشت، با خودش گفت: عشق يعنی انتظار و انتظار. لعنت به تو، مهناز، که فکر آرومو از من ربوده ای.

آخه تا کی انتظار؟ تا کی؟ – اين خاله ات تا کی ميخواد منو علاف نگه داره؟ دختر ھيچ به روی مبارکش نمياره. چهل سالم و شد رفت پی کارش. -خوب شما تا کی ميخواين بشينين به پاش؟ ولش کنين، خودش مياد. ميترسم. صد بار خواسته ام قيدشو بزنم، برم جای ديگه خواستگاری.

اما نه ميتونم فراموشش کنم، نه جرأتشو دارم. ميترسم به لجبازی بيفته و پانزده ساله ديگه ما رو سر کار بذاره. – آھان، پس الکی ميخواين برين خواستگاری که بترسونينش؟ -من جز اون کسی رو نميخوام. يه عمر ھم باشه صبر ميکنم. آخه نه فعلا بايد صبر کنيم. فعلا نه ھم نميگه لامروت که تکليفمو بدونم.

ميگه فعلا زمينه ٔ واسه ازدواج مساعد نيست. ميگه ميبينی که من ھم به پای تو نشسته ام، اما بابام فعلا رضايت نميده. آخه بگو دختر، ديگه سنی ازت گذشته. بايد خودت تصميم بگيری. ميترشی و ميمونی تنها ھان!  با حالتی جدی گفتم: باش، بهش ميگم عمو. خودتونو ناراحت نکنين. نميدونم، شايد ھم ارزششو داره.

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: کویر تشنه
  • ژانر: عاشقانه
  • نویسنده: مریم اولیایی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۵۷۸
  • حجم: ۳/۲ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=898
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.