آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان کوچه های خاطره از نسرین سیفی دانلود رایگان

رمان کوچه های خاطره به نسرین سیفی با لینک مستقیم

دانلود رمان کوچه های خاطره از نسرین سیفی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، اجتماعی

تعداد صفحات : ۲۱۷

خلاصه رمان : صنوبر در یک خانواده بسیارفقیر با پدری معتاد و زورگو و خواهر و برادران بسیار زندگی میکند که در یک اتاق از حیاطی بزرگ که پراز همسایه های رنگارنگ است زندگی نابسامانی دارد تنها صغری خانم پیرزنی که بچه ندارد همدم لحظه های سخت اوست با رفتن از خانه صغری خانم علی رغم علاقه بسیار زیادصنوبر به درس پدرش می خواهد او را به یک پیرمرد معتاد بدهد. ولی صنوبر عاشق….

قسمتی از داستان رمان کوچه های خاطره

زنگ به صدا در آمد با صف های نه چندان مرتب وارد کلاس شدیم. ساعت اول ریاضی داشتیم. دبیرمان پیر دختر استخوانی بود که مدام به ساعتش نگاه می کرد. صدای تیزی داشت و جمالت را خیلی سریع ادا می کرد. بعد از حضور و غیاب رو به من کرد و گفت: ــ شما بیا پای تخته ببینم چقدر درس بلدی.

جمیله به آرامی گفت: ــ پوز این پیر دختر رو بزن، ترشیده بدبخت. صورت مسئله را نوشتم و در عرض چند دقیقه جواب را بدست آوردم . سری به نشانه رضایت تکان داد و گفت: ــ خوبه خوبه، حالا یکی دیگه. در همین هنگام در کلاس با دو ضربه پیاپی که به آن نواخته شد باز شد.

خانم ناظم با چهره ای برافروخته و با عصبانیت گفت: ــ صنوبر آزاد منش. رنگ از چهره ام پرید و گفتم: ــ بله ــ وسایلتو بردار راه بیفت. ــ برای چی خانم؟ ــ زود باش، حرف نزن. چرا وایستادی بر و بر نگاه می کنی ؟ زود باش تا این دیوونه کار دستمون نداده‌ همهمه در کلاس پیچیده بود.

گوش هایم را تیز کردم، صدای پدرم را در سالن شنیدم که فریاد می کشید. پس چی شد، مگه زوره نمیخوام بزارمش مدرسه، پس چی شد، قایمش کردین؟ درنگ جایز نبود. اگر چند لحظه دیگر طول می کشید پدر آبروی چند ساعته ام را در این مدرسه بر باد می داد. کیفم را برداشتم و به سرعت از کلاس بیرون زدم…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: کوچه های خاطره
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • نویسنده: نسرین سیفی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۱۷
  • حجم: ۳/۷ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=627
لینک کوتاه مطلب:
برچسب ها
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.