آیرل رمان
دانلود رمان های عاشقانه جدید و پرطرفدار جذاب
رمان کوه مثل کوهیار از آیسا سادات حسینی دانلود رایگان

رمان کوه مثل کوهیار از آیسا سادات حسینی با لینک مستقیم

دانلود رمان کوه مثل کوهیار از آیسا سادات حسینی کامل رایگان

ژانر رمان : عاشقانه، هیجانی، همخونه ای

تعداد صفحات : ۲۲۱۴

خلاصه رمان : کوه مثل کوهیار، زلزله كوه را هم تكان داد… اما كوهيار را نه…. كوه تنها بود و فرو ريخت… اما كوهيار يارش را داشت… امانتى كه پدرش به دستش سپرده بود… امانتى كه ميان آوار جا مانده بود و  بايد برايش كوه مى شد و شد… كوه بود… يار بود…. كوهيار بود… و براى يارش شد همه چي…

قسمتی از داستان رمان کوه مثل کوهیار

مرد سیاه پوش سرعتش را بیشتر کرد، امروز از زمین و آسمان برایش می بارید، از صبح زود در جاده بود، فهمید دختری که به دنبالش آمده به سرپل رفته، تا اینجا به دنبالش آمد، وضعیت مردم سرپل را دید و با دیدن عروسی اجباری دختری که به دنبالش بود این عصبانیت و حال بدش چند برابر شد.

کمی طول کشید تا به خیابان برسد، دخترک مانند ابر بهار گریه می کرد و سعی داشت با دستش صدای هق هقش را خفه کند، اما مگر می شد؟! این درد خفه نمی شد، این زخم درمانی نداشت، مگر چند وقت از مرگ خانواده ش می گذشت که اینچنین آزارش می دادن؟!

از مرگ عزیزانی که در چند ثانیه جلوی چشمانش با او خدافظی کرده و برای همیشه ترکش کرده بودند. امان از خانه ای که روی سر خانواده اش آوار شد و دیگر هرگز آنها را ندید، حتی موقع خاکسپاری…. زمین نلرز…. خانه هایمان محکم نیست…. فرو می ریزد و آوار می شود روی سرمان…. زمین صبر کن….

بگذار بیرون بیایند… آن وقت خانه هم که ویران شد فدای سرت… درستش می کنیم و می گوییم: _سرمان سلامت، باز خدارو شکر کسی آسیب ندید…! نمی دانست چقدر با دیدن وضعیت خودش اشک ریخت که مرد سیاه پوش دستمالی به سمتش گرفت و با صدای مردانه اش گفت: بسه دیگه به اون چشما نیاز داری…

مشخصات کتاب
  • نام کتاب: کوه مثل کوهیار
  • ژانر: عاشقانه، هیجانی، همخونه ای
  • نویسنده: آیسا سادات حسینی
  • ویراستار: آیرل
  • تعداد صفحات: ۲۲۱۴
  • حجم: ۳۱/۸ مگابایت
  • منبع تایپ: آیرل
لینک های دانلود
https://ayrelroman.ir/?p=1309
لینک کوتاه مطلب:
نظرات

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وبسایت

ورود کاربران

آخرین نظرات
آرشیو مطالب
نماد اعتماد
کلیه حقوق این وبسایت متعلق به " آیرل رمان " بوده و هر گونه کپی برداری ممنوع میباشد!
طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه ای کپی برداری از قالب و محتوا پیگرد قانونی خواهد داشت.